2009. december 31., csütörtök

"ICH HAB' DIE MACHT..izé..DER KRAFT!Vagy die?

CAPTAIN PLANET!
KEPTÖN PLENET!
Kamaszkoromban lestem ezeket!:
Sőt,én még vagy angol vagy német adón...

http://www.vatera.hu/vhs_bolygo_kapitany_160047693.html

Aszongya...
Ich hab' die POWER/Kraft der Erde...
stb stb és a többi 3 elem
..és ez így együtt...
KEPTÖN PLENÉT!
:-D

Meg volt oylan japánszerű rajz is,hogy KEPTÖN FJÚCSÖR,amit egyik unokatesóm KETTŐ FJÚCSÖRnek mondott, az INSZPEKTOR GEDZSÉTet meg PÖCCÖR GERnek.
Tényleg,miért BIGYÓ Felügyelő lett,miért nem SZRERKEZET FELÜGYELŐ?
Hogy ki tudja mondani,hogy GÓ GÓ GEDZSÉT...RÁKET SZKÉTSZ...izé...HIPP-HOPP BIGYÓ rakétakori!vagy hogyan van?Meg a rugós végtagok!TTTÜÜIIÜÜIIÜÜIIMMM
:-D
És a gonsoz ellenség főnököt MADnek hivták,és a macsekjának akit fémkezével simopgatott,néha rajzoltak fogakat,néha foghíjas vó't...de én nagyon lestem az unokahúgát...aki a kompjuterbúk-jával megoldott pár dolgot..oylan aranyos Lolitacoffjai voltak :-D
Igaz még ifjú hölgy vó't,nem rajzó'tak neki ciciket..de azt odaképzeltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése