2009. december 30., szerda

"NEM VAGYOK ROBOT"...:-D 4.

(folytatás)

Ezen sírva röhögtünk LAcival:

Eredetije: "Apu,Buksi kiszökött"-esőben megfázásos /nálam ritka/ gyógyszerreklám,
belemixxelve a Győzike só-kap a szponzortól egy Peugeot nagykabriót és a Buksi mint kölökkutya belevizel,a bőrülésre stb,és a Győzike mint egy toporzékoló kiskölök kb úgy dühöng...annak idején volt főnököm említette,amikor megleste kiváncsiságból ;-)

Ennek meg inkább az aláírt kommentjein vihogtam:

Győző VS. Buksi Remix
(kommentek:
"ez jobb:
Köcsög Pityu FEAT Dévény Tibi[HAPPY HARDCORE REMIX] "
"borzasztó........ennél rosszabbat akkor se hallok ha korda rákezd egy myle cyruse számra.......-.-TÖRÖLD!! "
HIHIHHIIIII)

Ha már emlegették a kommentben:

Köcsög Pityu FEAT Dévény Tibi[HAPPY HARDCORE REMIX]

És mit találtam az előbbi szám lejátszási listáján (playlist),amibe be volt rakva?Nos:
http://www.youtube.com/watch?v=XcEle_5uRQI
Ez már nekem is sok ;-) Vagy már öregszem?
Original Gabber Pump My Pussy

Erről jut eszembe,ezen ösztönszerűen, rekeszizomlázig röhögtem:

Szente Csaba - Valag
("A Szente Csaba féle telefonbetyárkodás hangjait használtam fel ehhez a hardclub zenéhez. " funkyoulol2 felh. a youtube-n)

Nagyon kemény kockáknak/nerd-eknek:

Windows Deejay Music

De vissza a Szente CSabás és egyéb netes elterjedt mp3ak poénjaihoz:

Call now! - Telefonos Szitkozódások(Club-Dance Mix)
("Jónéhány argóban nem kicsit bővelkedő telefonos beszélgetés(köztük Szente Csaba és a Baromarcú) hangjait felhasználva készült ez a kis club/dance szerzemény. ")

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése