2009. december 8., kedd

"Get dancing"..."penge-pengg" ősdiszkó

Figyelem! ;-)


Ohio Players: Love Rollercoaster

(1hetes komment alatta: "Someone should put "Around the World" by Daft Punk for the dancing at 2:10. Anyone see the similarities? lol ")
Nos meglestem,és tényléeg kemény táncmozdulatok,keressük is meg a későbbi,most kb 10éves,hivatkozott klipet...ami íjat is nyert akkor...ah!Most lesem,létezik hogy ez 1997es?Akkor kezdtem diákdolgozói pályafutásomat és 1. vagy 2.évfolyamos voltam a GDFen Szfváron...:

http://www.youtube.com/watch?v=JFwQoqbWgSs
(Nagyon komoly szövegkönyve van ;-) )

Mit találtam e videó mellett a RElated Videos részen?Egy még ennél is 1évvel korábbit,ami nekem egy 1997es kazettán van meg,amin a KADOC: NIGHTTRAIN is meg a FAITHLESS: INSOMNIA is:

http://www.youtube.com/watch?v=KISJkJi2KAM
Hogy öregszünk!Már ez is nosztalgia!
Akkor váltottam át gimnazistából éretté ;-) és főiskolássá!

Ha már nosztalgia,akkor :

http://www.youtube.com/watch?v=FAGygIwNqQ0

Valamikor még 2000-2001ben ezt hallgattuk akkori nőmmel együttlét kezdetén...szexi fekete "fehér"neműben és tartós harisnyában volt...hajj de vénülök...
Egyébként ki az az aranyos bociszemű ifjú hoölgy a klipben,aki franciának hangzó szövegeket mond?("Szád Dimván".."Szád..DonHuánn")Annyit értek belőle,hogy:
I NÁMINE KRISZTI ÁMMMENN",nos ezt értem,ennyit még tudok latinul.Hittétek volna,hogy ez egy 1991-92es szám,és a BPi őszi BNVn hallottam akkor először,azt hiszem?Meg ott jött a "knn óóó jjeee kent taccs disz" is :-D
Ez se sok évvel későbbi:

http://www.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA

MIT TALÁLTAM!Pedig már fél éve felrakták:


Gimis koromból: ALVAJÁRÓK 1993ban (még tag volt a KoZSó is (Kocsor Zsolt)).
A Csonti ő a CSont IStván,mi lett vele azóta/1995-96 óta?És a Tanita-val,Tóth Anita -val?Hallottam hogy vmi tv-n vezetett műsort,de az is rég volt...

Nosztalgia,ha már említettem őket:


ALVAJÁRÓK: Crazy Dance (ekkor még Szfváron a DeltaKlub-ban testépítettem,ott is ment)(1993)

Na ez igen,ez zene!:

ALVAJÁRÓK: Extázis

És ami már megvan nekem (a MAgyar Könyvklub Zeneklubjában vettem újonnan 1995ben,tanítgattuk is az osztályt 1995ös osztálykiránduláson róla a buszban):


ALVAJÁRÓK: Induljon a tánc (1995,itt már 2en voltak a KocsorZsolt elment Ámokfutók-at csinálni,volt mikor Ifj.Jakab György is társa volt az együttesben)


ALVAJÁRÓK: Vigyázz rá (ez is az 1995ös DE...-ről)

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése