2009. december 10., csütörtök

HungaroDiszkó 5.


Szűcs Judith A fotós (1979)(kislemez)

NAgyon ritka,eddig még én se láttam-hallottam:


Szűcs Judith Forever (1979)
"Szűcs Judith a 70-es évektől Németországban (akkor még NDK és NSZK) is népszerű. Ez a dala megtalálható a K-Tel kiadásában 1979-ben megjelent válogatáslemezen (Disco Action), amelyen olyan hírességek szerepelnek még Szűcs Judith mellett, mint pl Blondie, Hot Chocolate, Sister Sledge... Ráadásul a lemez tartalmazott egy széthajtható Szűcs Judith posztert is. Abban az időben a 8. helyig jutott ez az LP a lemezeladási listákon."

Korai,1977es METRONÓM fesztivál előtti szám:


Szűcs Judit - Ne indulj hosszú útra (1977)

Ehhez nem találtam eredeti klipet,de megvan egy nagylemezen nekem,
de mintha ennél korábbi és más hangú lenne:

Szűcs Judith - Száguldás

Kinek a képét nézi e társadalomkritikus ;-) klipben?Hasonlít a kép apai nagybátyámhoz ;-) ő akkor egyetemista lehetett vagy előtte még katona

Szűcs Judith: Kérem,Kérem


Szűcs Judith: Lélekvonat
(Itt az egyik vezető táncosnak gyanúsan hasonlít az arca az előző klipben képen látható archoz ;-) )

EZT MIKOR ADTÁK KI?Még a régebbi hangszínét használja benne:

Szűcs Judith - Éjszaka éjszaka (Bee Gees: Staying alive magyar szöveggel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése