2009. december 29., kedd

"NEM VAGYOK ROBOT"...:-D 2.

(folytatás)

"Szija,..GYuri vagyok..ne fürgyé le..."
:


Folytatása:


NEFÜRGYÉLE...utánzása,paródiája a NEFŰCCSÉBE:


Másik GYuri, a GYuri bácsi, blokkolná a nőket...:


Ennek az eleje mire emlékeztet,meg egyes részei?:


Delta - Ne pisálj bele a Balatonba
(Egyes részek a 4F Club egyik számára emlékeztetnek /"napfény járja át a szívem újra,csak egy szál bikinit hoztam el az útra, újra érzem a balatoni lázat,Budapest várhat,míg vége van a nyárnak"/, a "hhééjj hóóó" rész meg a KOOL: Itt van a parti-ra.Sőt ez iylen dancepop-reggae-elfajzás ;-) )

Ha már paródiák, szerintem a régi TEKkNŐ arra alakult:

Tekknő - Bölérrap 1995 (Bezony,még gimis voltam ekkor!Be is rakták a sulirádióba,sőt azt is,hogy "gyüjj fel ma hozzám, jöjj fel ma hozzám, nem lesz itthon anyámm,diszznóót vágg a tanyánn" :-D )

Valamikor 1994-1996 közt bent voltam egy tavaszi/nyári napon a Fehérvár Rádióban (Akkor még javában a Petőfi u.5ben volt emeleten,folyosón...egyik felén az irodák,másik felén stúdiók...)nyílt napon,és ezt hozta egyik főmunkatárs,és be is rakták kazettán... :-D akkor volt új!:

Tekknő - Szüreti nóta

A Viktor ezt is szokta emlegetni a Charlie/Tátrai Band: Nézz az ége felé-ből a CCSOMMAGOOMM IS NEHÉZZZ-en kívül:

Tekknő - Discotor - 5. Almom egy tanya
"Álmom egy tanya, állatok hada, szántani fogok baráá-hházz-dáátt, tyúkok és ludak, őrjöngő nyulak,réten a parasztt de ráádd várr" :-D

Meg néha ezt is:

"Édess kis-fijaamm,ne légy rossz" :-D

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése