2010. január 1., péntek

B.Ú.É.K.!!!

Örömökben és Egészségben Gazdag Boldog Új évet Kívánok Nektek!

Figyelem, "a" zene...
Most jöhettek azzal,hogy van akinek mai szemmel gay-szerű vagy giccses,de akkor is EZ MÉG ZENE!
Ráadásul velem egykorú ősdiszkó!
:


Ezt lehet korábban is beraktam ide,és íram is,hogy ezt azóta legalább 2-3szor lenyúlták már...egyik oylan lemez meg is van nekem...ÚÁ-ÚÁ..LETSZ OL CSENT...ezt az egyik felét is, meg amásik fele külön lenyúlásban részesült: MÁJ BÁDI,JOR BÁDI, EVRIBÁDI MÚV JOR BÁDI :-D
Fix,hogy aki e zenét szerezte,előtte klasszikus zenei képzésben is részesült...főleg annál az orgonaszerűen fúvósozós léptetős résznél éreztem ezt :-D

Segítség!Itt egy alig pár éves "ellopás"/lenyúlás:

Ez esetben beszélhetünk -e új műről,mert szinte felismerhetetlenségig el van...bocsánat,q-val akartam írni,de lehet hogy öregszem...szóval "mai aliglelkűre van stricisítve"... :-D De most hogy hallgatom,sikerült kb a felénél felismerhetővé tenni,melyik ez :-D És utalni az eredetire...szóval aki erre nem "do the funky chicken"es táncot akar nyomni (egyik Robin Williams-es filmben úgy szinkronizálták magyarra,hogy "most figyeld ezt a fosógalamb figurát":-) ),hanem modern szeletelőset,és fiatalabb korosztály,akkor annak meg fog felelni talán...de én ahogy öregszem,úgy nosztalgiásodok...
Most készítek egy ŰRDISZKÓs lejátszási listát /PLAYLIST-et a youtube-n, aki ismr,tudja,milyen néven keresse a felhazsnálómat a youtube-on....B-vel kezdődik,van benne egy-két szám,és r a vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése