2010. január 25., hétfő

Bármilyen meglepő,ez nekem megvan lemezen és kazettán


(lehet jobb oldalon görgetni,szkrollozni,beágyaztam ide)

JÉ ennek klippje is volt?Annak idején nem láttam!:


Nos,mit ágyaztam be ide? ;-)
Van egy kb 1989es lemez,az MHV-é (Menyhárt-Homonyik-Vikidál, a mai nyálbandákat kedvelők és régi igaz zenészeket nem ismerők kedvéért),első lemezük: ÉBRESZTŐ!
Azon van e rákkenróllsziti-s szám...

Mennyit félrehallottam belőle!Pl azt a JUDE-s részt ;-)
(azt hallottam,hogy "ahogy a rég szól csulicsulicsull")
Mindig a JUDEkkel szívom én meg?Tipikus magyar sors (Jude= egy név is,de németül ZSIDÓt is jelent :-DDD)(Csuklanak a ZSk gondolom az emlegetéstől, a "magyar" újságírók,szinészek,bírók kb 60-90%a, az orvosok 30-50%a ,a közgazdászok legnagyobb része,az "esztéták" stb ..valószinüleg csak 1-2generációt sújtottak annak idején az ilyen kulcspozíciókból való visszaszorításukat jogosan követelő zsidótörvények,és gyorsan visszaküzdötték magukat vagy pénzzel lefizetéssel megelőzték a végrehajtást...vagy már a maiak mind a zsidókommunista-szovjetmegszállásos lobbi maradékai,utódai,hullatékai (hullaték: gyerekkori kis FÜRKÉSZ könyvek-ben a vad állatok elhullatott székletét hívták így)? ;-)

"Nem szabad ennyit zsidózni!"
"Hádde ántiszemittááá"
"pogroommmm"
"holokamuu....izé..hollókooosszzttt"
Ilyeneket hallok mindjárt...hallanék,ha a zsidóvezérlésű kúrmánycsatlósok hangja ide elhallatszana ,és nem lenne továbbra is szétgyulladva a fülem...mehetek nyugdijasokkal meg túlterheltséggel küzdeni hajnalban az "új SZTK"ba...rendelőintézetbe...Tüntetni kéne valahogy,hogy "teleszarom az összes mosdót,ha nem CTznek meg" vagy valami hasonlóan érdekes módon,amiből valóban értenek ( a mai mesterségesen elkultúrátlanított és idegbajba gigastrsszbe űzött világban),mert 2,5-3,5 éve egy esésnél elmulasztották a fejem megCTzését,pedig elég komoyl volt...igaz röntgen volt,de ezek a "mai" (1990es?régebbi?)röntgenek se mindenhatóak...volt akinek szilánkos bokatörése stb nem látszott,úgy "fortak össze" a szilánkok,és természetesen kegyetlenül fájhatott...most már hallom egyes "volt kollegákat",hogy "biztos attól lett ilyen,az eséstől"...nem!Előtte már ötudatra ébredtem, legalább 2002-2003ban...ami egybeesik a váalsztási csalások egyik évével és a "maszop-garázdálkodik-a-zsidesztől-maradt-pénzből-a-mi-kárunkra-a-kegyeltjei-zsidistái-hazsnára-és-minden-igéretével-ellentétesen-cselekszik" randalírozásuk kezdetével...és akkoris volt egy hosszabb nőtlen időszakom,leszállt pár hónapra-évre a rószaszín köd...(szerelemhiány) és néha volt időm mélyebben elgondolkodni,kik qrtak ki így velünk,mert akkor már még erősebben éreztük...de annyira még nem,mint most...nos azóta kezdtem meglátni,hogy mennyire-de-mennyire kiqrt velünk ez a 20éve szinlelt gengszterváltással itmaradt csürhe.És hogy emiatt húztak el csillagászati távlatokba tőlünk a régió többi országai ("Szlovákia","Ausztria","Csehország","Szlovénia",de most már 8-12év vörös-kék okádékok miatt már "Horvátország","Románia","Szerbia" is)!"Gratulálunk",qrmány!a Margit hídon van annyi lámpavas vagy az Andrássy-úton,hogy az összes mostani "judapesti parlament"-tagnak jut egy-egy, kötéllel a magasban?
"Mert megérdemled"!Mert megérdemlitek..az életfogytiglani börtönt,de nincs annyi pénz,tehát akasztás lesz!De előtte vagyont vissza!Összes nemzeti vagyont vissza!
Magánvagyopnaitok-csalá/r/dtagokéi is-zárolása is lesz,hátha eltűnt még párezermilliárd...vagy épitsünk az anyagotokkal bélelt falat?Kínában is vannak olyan szakaszok...építőáldozat-nak nevezik...mára alapkő maradt belőle vagy falba öntött érme/anyagi áldozat...egyetértek azzal az újságíróval,aki egy mérsékelten zsidista jobboldali lapban írta,hogy ezeknek a gyerekeit is ki kéne irtani,különben gyuircsányszerűen visszatérnének ismét a hatalomba és "ismét a mi faszunkkal vernék a csalánt" ;-)
Jó éjt,még van vagy 1200levelem ami feltorlódott...el kell olvasni,meg kell válaszolni...ezeknek csak töredéke a szpem...vagy nem?

Jaj!Térjünk vissza a kultúrához!Itt van még arról az albumról:


HOMONYIK SÁNDOR - Otthon várnak rád (eredeti video)

Pár évvel későbbi:

Menyhárt - Homonyik - Vikidál (MHV) - Szegény Magyarország
(Ez kb a Hornrorék-Bokrosikkasztóék garázdálkodása alatt készült!Ugye értitek a célzást?)

1989 óta (!!!) még aktuálisabb ma,mint akkor volt!:


MHV- Föld és ég gyermekei

(1989óta minimum 5qrmány qrt ki velünk,államadósság több100szorosára lett emelve mesterségesen,miközben a nemzeti avgyon 90-95%át eladták bagóért,elsikkasztották 100ad-200ad-áron.Unokáinkig eladósitottak minket!ápr.11 választás/i szinjáték/ 1.forduló!Elsöpörni a qrmányt!Az egész judapesti parlamentnek van egy-egy lámpaoszlop és kötél BPn!Elégtétel!Mindent visszaszerezni!Elszámoltatás!Igazságtétel!)

Ez is akkor lett kiadva,20-21éve az első MHV lemezen,ez is aktuális most,még jobban mint akkor:

MHV Ébredj nemzetem
(figyeljétek meg a párhuzamokat..annak ellenére,hogy kiderült hogy Petőfi Sándor Barguzinban halt meg és ott sem volt szegény a Segesvári csatában mert hazaküldték,nehogy nagy vezsteség legyen,deígy orosz hadifogoly lett és 10envalahány évig még Szibériában élt...olyan helyen,ahol többnapnyi-hétnyi járóföldre se voltak lakott területek és étel-ital,ha mégis valaki elszökött volna..ott maradt,elvileg küldött leveleket haza,amik valószinüleg nem értek ide,igy felesége újraházasodott mert miből éltek volna meg a gyerekekkel,de ő Petőfi Sándor nem nősült újra,sőt haláláig írt költeméyneket,igaz nem /csak/ magyarul,hanem "szlovákul" és oroszul is,és tanitgatta a gyerekeket ott,nemcsak szinészetre /tudniillik vándorszínész is volt azelőtt régebben/...nos e kitérő után...figyeljétek a párhuzamokat: )

"

"Ébredj nemzetem"

Ha Torda fölött felvirrad a nap. A dzsidások majd újra támadnak. Fiam, te átjuthatnál még ! Mondd el: a harc itt véget ért ! Menj és ébreszd alvó nemzetem! Mondd, hogy ébredj, é...
"Ébredj nemzetem"

Ha Torda fölött felvirrad a nap.
A dzsidások majd újra támadnak.
Fiam, te átjuthatnál még !
Mondd el: a harc itt véget ért !
Menj és ébreszd alvó nemzetem!
Mondd, hogy ébredj, ébredj nemzetem!

Éhség és szomjúság gyötör.
A mellemben dübörgő pöröly.

Ő meghalt Segesvár felett.
Meghalt, és itt az üzenet.
Hallod ébredj, ébredj nemzetem.
Hallod, ébredj, alvó nemzetem.

Apáról fiúra szálljon
át hosszú évszázadokon.
Újra és újra ébresztő szóljon,

hisz sohasem késő.
Hallod ébredj, ébredj nemzetem.
Hallod, ébredj, alvó nemzetem.

Ősök: gyávák és hősök.
Ezek voltunk, lásd!
Ti sem lesztek más hosszú évek múltán.
Értük, pirosló vérünk,
e lázadó vér majd bennetek él
új remények útján.


A Torda fölött felvirrad a nap.
A dzsidások majd újra támadnak.
Fiam, a lelkedben a láng!
Vigyázz! A jövőt bíztam rád.
Menj és ébreszd alvó nemzetem!
Mondd, hogy ébredj, ébredj nemzetem!


Ősök: gyávák és hősök.
Ezek voltunk, lásd!
Ti sem lesztek más hosszú évek múltán
Értük pirosló vérünk,
e sosem nyugvó vér majd bennetek ég
új remények útján.

Ébredj !
Ébredj !
Ébredj !
Ébredj !

Ébredj - szólítlak - ébredj !
E talpalattnyi föld múltad s jövőd. Időnk gyorsan elszáll !


Ébredj - szólítlak - ébredj !
E talpalattnyi föld - múltad és jövőd - őrzi majd, hogy voltál.


"

(Kiemeltem vastaggal a ma is ható párhuzamokat..aki nem érzi a párhuzamokat,az már globalista rabszolga lett..vagy zsidómédiát és import plázahulladékokatfogyasztó birka).
Jó éjt!
De aztán reggel ÉBRESZTŐ!

"ÉBREDJ,ALVÓ NEMZETEM!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése