2010. január 22., péntek

:-D "AKCIÓFILMEK", BOLLYWOOD stb.3.

Aki ezt felrakta,téved,mert NEM INDIAi,hanem azt hiszem svéd,és vmi ZSERNYÁKOK-ra fordították dvdn:


;-) Ez is elmés jelenet...trükk...

Azért valami zenét is rakok be,hátha valakinek elvonási tünetei vannak,vagy csak nekem öröklött a zenész gén... ;-) ? :




Mit találtam véletlenül!
NEM TUDTAM,HOGY EZT VOLT AKI MEG-MAGYARITOTTA:


Éliás Jr.-Gió Bació Funky groove

Én így ismertem még,annak idején fellépett a Galambos Lajos "Lagzi Lajcsi" DÁRIDÓjában is (azt hiszem még a zsidó 2esen,amikor "csigakettes"nek hivták sokan azt a zöldes jelű tv-t..mára már "átpirult",főleg most,hogy a maszop-szimpatizáns Hajdú Pétert is felvették a FRIZBIvel együtt):

GIÒ BACIO- FUNKY GROOVE -Funk-ulo MIx

WÁHÁHÁMMM!!!nnek fent van a "félrehallott" változata is!:

"fanki gruv"
Ez nagyon kemény!Ki készithette?

Erre meg mintha valaki még ráénekelne...és csak a szöveg látszik:


Elég fura emberek vannak..Related Videos alatt az előző video mellett jobbra lent ilyeneket találtam:


Stalin Electro DJ
(Vannak azért hozzászólások érdemben:
"I come from China, Kim Il Sung and Kim Jong Il, and Mao Zedong are the same dictatorial tyrant. Brainwash people, their readiness to expand and develop nuclear weapons. Regardless of people's life and death.
So that the people are poor. Mass exodus. People are not wealthy so that the people brainwash ")

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése