2010. január 25., hétfő

Új év,újabb nosztalgia...7.

Most ugrott be!Jut eszembe!:


Chilly - Simply A Love Song

Itt a szöveg,egy internetes oldalon találtam,vajon 100%ban ezt takarja e?:
"

Oh
you left me sad and lonely
when you walked out in the
night

And I know I was the wrong one
but I want to put it right.
I don't know what place you're going -
Drop the line and let me know

There is something that I have written
just to say I love you so.

"Simply a love-song
I wrote it for you
Won't you listen and
give me a chance."

"Simply a love-song
please look at the words
read them well
give it more than a glance."

"Darling I'm sorry
please come back and hurry
don't you tear me apart.
Simply a love-song
it's written for you from my heart."

Don't forget the times of pleasure
how it felt to be in love
All the moments that we treasure
how we reached the stars above.
Now I've written down my
feelings and I'm trying to get through
Don't 'be blind to what you're seeing
cause each word is meant for you.

"Simply a love-song
I wrote it for you
Won't you listen and
give me a chance."

"Simply a love-song
please look at the words
read them well
give it more than a glance."

"Darling I'm sorry
please come back and hurry
don't you tear me apart.
Simply a love-song
it's written for you from my heart."

"

Honnan ismerős e német diszkó-banda száma?
Csak nem innen?:


Desperado - Gyere És Álmodj

Itt meg ennek a szövege, a zeneszoveg.hu -ról:

"Mikor az ajtómon kilépett
Kisírt, szomorú szemekkel,
Akkor már rájöttem, hogy mindent
Csak én rontottam el!

Lehet, hogy nem tudtam megadni,
Ami kellett volna neked,
De soha nem tudtam tagadni,
Hogy mennyire szeretlek!

Gyere és álmodd az álmunkat újra,
Még nem kell, hogy vége legyen.
Gyere és álmodd az álmunkat újra,
Csak nézz rám és fogd a kezem!
Bánok már mindent, és nagyon fáj itt bent ez az egész nekem!
Hát gyere és álmodd az álmunkat újra velem!

Most megtanulhatom újra,
Hogyan éltem nélküled,
Hogyan higgyem el, hogy többé
Már nem lehetek veled.

Kevés volt még belõled.
Minden percben hiányzol.
Kérlek, ne légy süket, ha hallod,
Hogy ez a dal csak neked szól.

Gyere és álmodd az álomunk újra,
Még nem kell, hogy vége legyen
Gyere és álmodd az álmunkat újra
Csak nézz rám és fogd a kezem.
Bánok már mindent és nagyon fáj itt bent ez az egész nekem!
Hát gyere és álmodd az álmunkat újra velem!

Gyere és álmodd az álmunkat újra
Még nem kell, hogy vége legyen
Gyere és álmodd az álmunkat újra
Csak nézz rám és fogd a kezem.
Bánok már mindent és nagyon fáj itt bent ez az egész nekem!
Hát gyere és álmodd az álmunkat újra velem!
"

Még meg is említi valaki a kommentekben alatta:
"Chilly - Simply A Love Song (1982) volt az eredeti. "

És ismét támad az Euro/Italo-diszkó!:


JOY - Valerie

A szöveg:
"I'm sitting on a step somewhere downtown
Looking for a queen of my heart
People call me a dreamer
Don't wanna live any longer apart
I'm feeling stronger, stronger everyday
I'm feeling stronger everyday

Valerie you'd better love someone
Valerie you'd better need that too
Valerie you're as cold as ice
Valerie you'll have to pay the price

Queen of my heart (Queen of my heart)
Queen of my soul (Queen of my soul)
Queen of my deepest emotions
Queen of my heart (Queen of my heart)
Queen of my soul (Queen of my soul)
Oh Valerie

She's just laughing about me
For things like love she don't care
Even the deepest ocean
Can't wash my heartache away
I'm feeling stronger, stronger everyday
I'm feeling stronger everyday

Valerie you'd better love someone
Valerie you'd better need that too
Valerie you're as cold as ice
Valerie you'll have to pay the price

Queen of my heart (Queen of my heart)
Queen of my soul (Queen of my soul)
Queen of my deepest emotions
Queen of my heart (Queen of my heart)
Queen of my soul (Queen of my soul)
Oh Valerie

I'm lost in the web of the spider
Waiting till her love sets me free
Her love is my biggest desire
I want her so much to want me

Valerie you'd better love someone... "
"
(én 1-2évtizedig a Válöjri helyett Báj dö rim/ring-et hallottam :-) )
És a magyar emberek mit hallottak ehelyett egy darabig, 1990es évek vége-2000es évek eleje ezredfordulón?Nos:


Inflagranti-Te+Én (HQ)

"Szöveg:

1. Eljött amire vártam az éjszaka gyönyörű volt,
A hűvös félhomályban egy gitár hangja szólt,
A pillantásból már tudtam a választ,
Egy néma érzés átkarolt.

Refr.:
Te meg én, a világ várhat még te meg én,
Gyere állj mellém, te meg én,
Kérlek adj esélyt, te meg én,
A jövő bennünk él.
Te vagy a dal, te vagy a szó,
Te vagy a tűz, ami éltet,
Te vagy a dal, te vagy a szó,
Ó, te meg én.

2. Érzem benned a kérdést, de nem tudom mitől félsz,
Meg kell tenned a lépést, én várom az új esélyt,
Senki másnál nem találtam,
Amit benned láttam, elrabolt.

Refr.

Bármit elhibáztam, egy gondolat áthatolt,
Érzem rád találtam, itt minden rólad szólt.
"

Hú mennyit hallgattuk ezt annak idején Siófokon...amikor még udvarolni jártam oda...
Azóta mennyi minden változott...hova tűntek e zenészek?Hova tűntek egyes épületek,helyéket csalással felépített gazdagszidólakóparkoknak átadva?VAgy pl a SIó Áruház,amelynek helyén 197* előtt PIAC volt,az most egy zsidóépitkezésnek adta át helyét,ami leállt!Ott tátong szétfagyva!Alig vannak fényképeim róla!Élményeim viszont vannak!Suchman Tamás-ék ókori zsidó városállamot akarnának csinálni Siófokból és további balatoni városokból!Suchman Tamás fő-rablóprivatizálási rablási miniszter volt és most keszthelyi zsidó!El lehet olvasni egy korábbi MAGYAR JELENben is...(gyengébb birka médiavezérelt foygazstók kedvéért a MAGYAR JELEN egy újság/folyóirat.És ez legalább nem ZS-kézben van mint az itteni médiák 90%a).

Na,jó éjt,ismét hasogat a fejem...EÜ baszik megCTzni..kórházba vidékről beutazó betegeket hazaküldik,hogy még nem érkezett meg a költségvetési pénz és nem tudják,mennyiből vizsgálhatnak és műthetnek.És ha valaki meghal?Pl én ,mert pl agydaganatot nem CTztek meg?Tipikusan azok a tüneteim vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése