2010. január 5., kedd

ÚJ ÉV...DDIISZZKKÓÓÓÓ 16.

(folytatás)

Pár hónappal későbbről:

K2: Die Nachtigall Singt
(M&L: Wildmax Released: 1994 Country: Germany )

Most lesem youtube-on,létezik valamelyik szláv államban (délszláv?) szintén egy K2.!
Mit találtam tőlük!:

("BUJAKA BUJAKA") cover version (feldolgozás)JUNGLE MANIA

Egyiküknek nagyon MAGYAR neve van!Valaki nyomozza ki!:
"Prvi (video!) singl (ikad!) dueta K2 (Aleksandra "Maki" & Kristina "Tina" Kovach). Rezhirao Zli. A pojavljuje se i beogradski glumac Vojin Cetkovic. "

K2 - Ajmo U Zhivot (Ebből annyit értek,hogy ZSIVÓT= (Ő) ÉL )(MEG hogy elvileg ez az első videóklipjük)

HEHE!Ebből a korszakból (1990es évek) találtam egy számomra emlékezeteset,valahol megvan nekem magnyókazettán (rádióból felvéve):

Ice Mc Feat. Alexia - It's A Christmas Day - (Extended Version)

Azé' raktam ide,mert eszembe jutott,és alig másfél hete volt KArácsony...
Dancefloor Karácsony!1990es évek!Gimis korom!

Ez a MEKÁJ-MEKÁJ MEGÁMIX is majdnem mind fent van egy kazettám végén,itt végre egészen..főleg a TAKE AWAY THE COLOURnek a szintialapja tetszik nagyon...a zenéjének az összerakója a Robyx bá' más néven Italodiszkó számokat "gyártott" az 1980as években!:

Ice Mc Feat. Alexia - Megamix

[ Hajj megrohannak az emlékek...osztályterem...1995 vagy miko'...szalagavató táncpróbákhoz bevittem az 1kazettás nyugatnémet magnyómat,még iylen ghettoblaster/boombox kinézetű,minimum 4sávos rádiós magnyó...még tényleg a mechanikát kellett nyomni rajta a gombokkal...és kapcsolókkal...na és akkor...vagy miko'...karácsonyra is bevittem előtte 1-2héttel,és akkor beraktam ilyeneket karácsony alkalmából (Ice Mc: It's a Christmas day, Mariah Carey: All I want for Christmas is you,stb stb),de eléggé leszavazták 2-3szám után...győzött a nyál! :-D
Akkor keményebb voltam,mint ma és nem voltam még (ennyire) nosztalgikus...de akkor mások is voltak az életkilátásaim,egészséges voltam,mozogtam sokat,testépítettem is,..meg volt olyan is,hogy 3adikas vagy 4edikes voltam,és egy elsős leány követ-fiút küldött hozzám,hogy szeretne engem megismerni...én hülye meg azt hittem az egyik osztálytársnőm szerelmes belém,mert én olyasmit éreztem,hogy én őbele igen ,és azt mondtam/tévedtem,hogy foglalt vagyok.Életem egyik legnagyobb hibája!Vissza is kéne menni regressziós hipnózisban...olyan hosszúhajú barna/fekete hajú nagyon az esetem lány volt,leselkedtem is sokat utána...JAJ DE FÁJ...FŐLEG AZ IDŐ MÚLÁSÁT TUDOMÁSULVENNI,hogy tavaly volt 13éve hogy érettségiztem!És a korral a fülem mellett ŐSZÜLÖK!A másfél év állástalanság-stressz a panelgettóban!!!A banki baszogatók a /hitelek miatt/ halálba küldtek telefonon!Stb Én mit együttérző RÁK-ember,szivenm szakadna meg (volt már ilyen,szerelmi ügy miatt,főleg 2006ban,akkor majdnem eltemettek,de akkor már geci cég meg szigeteléscserélő maffia miatt már vérnyomásbeteg voltam 2004 óta) ha pl sürgősségin kellene gyógyitani valakit,amputálni stb vagy baszogatni geci zsidó bankárok és bábkúrmányaik-rendszereik miatt valakit,aki hasonló bérrabszolga/zsidóbankáltalzsarolt/korábban multináci gecionista cég által stresszelt-zsarolt...mint én...]

Na de jöjjön újra a zene!Terápiának is!:

Ezt régebben BARBED FEELING/BARBIE FEELINGnek hallottam :-DDDDD benne egy részletet:

POMDIGIDIGI_POMDGIBOMM!É-É!
Ice Mc Feat. Alexia - Think About The Way - (Extended Version)

Ez ilyen élveztetve pogóztató zene volt :-D és most is:

Ice Mc - Take Away The Colour - (Extended Version)

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése