2010. január 7., csütörtök

EHEHEE miket találtam újra

...miközben majdnem szétfolyott a szemem..ez valami szövődmény lehet,iratok is beutlót orvoshó'...


Balázs show - Boci Boci Tarka ( dilis énekes )

Meghívhatná a BOCI csoki reklámarcnak...komolyan...meg kiadhjatnák videoCDn/DVDn...

Ez már keményebb:

Balázs show - Sztár vagyok ( dilis énekes )

"Jí-Dzséj":

Balázs show - 5ökör

Szerintem őt meg,mint internetes hirességet,még nem raktam be ide:

"JAAAJJJJJJ szintiboy basszátok meg beszartok magyarok"
(egyik komment: "Szintiboy alias Zagyva Tibóóór vagyok.. kocsmában tévé felhangosit háttérzaj lezááár... xD Hát ez készxD ")

Éljen a hélium!:

Csak nem szabad túladagolni,mert akkor ájulás lesz...ahogy a rendőrökné',amikor a Tomcat-ék palackját és lufijait foglalgatták le és próbálgatták...(olvastam a blogjukon)

Nem akarok gonosz lenni,de a Szandi 13 (!!!) éves volt 1989-90ben az első lemezén,amikor ezt énekelte (megvan kazettán!):

Újabb tehetséges énekes
("0:16 áhhhhhhhhhhhhhhhh LEFORDULOK A SZÉKRÖL BAZDMEG  XDDDDDDDD ")

HIHI!Most találtam Related Videos alatt e videó mellett jobbra lent:

Amikor még volt a zsidó2esen/TV2-n CINEMATRIX, na kik vezették? Görög Zita (szül.név: Gorocs Zita),és "McNemeny Márk" (vajon ez az eredeti neve is?).
Egyik felvételszünetben (ismerhetik a Saragossa Band: Big Bamboo-ját,vagy mi ez):


"öcsi-pöcsi"

(most innen levágtam a komment végét,és a következőbe beszerkesztem,mert túl hosszú lett,a komoly 256MB DDR1 memóriás integrált gépem most olyan hangokat hallatott,mintha kávét darálba valamelyik HDDjén...XPm van...P4Celeronnal...integrált videókártyával!Még az is fogyaszt :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése