2009. október 7., szerda

Tudathasadás!Csapás a múltból!BLAST FROM THE PAST!

Bizony ám...
Voltam én még orosz szakos ált.isk. tanuló is,valamikor 1987-1992 között.
És most véletlenül találtam iylen videókat,amelyek beugrottak,amikor
a Vasvári-ban (Ált..ISk.) Polt E. tanárnő (Erzsi néni) lejátszotta nekünk
e örökérvényű nótákat szalagos magnón...lehet a vége fele már lemezjátszón is,
mert léteztek iylen KÁLÁBÓK-ok is meg MISA MAGAZIN-ok is, beléjükrakott-fűzött
hanglemezmelléklettel!Vékony áttetsző furaműanyxag lemez rulez!Kisebb tűnyomást
kellett volna beállítani otthon a lemezjászón,ha lehetett volna nekünk
ilyen otthon..de nem volt,csak később szereztem a vaterán,nyertem liciten...
amikor még volt pénzem,fizetésem,állásom...és még hitalam se (nagyon) volt...
Régi szép vagy szebb idők...vagy inkább a gyerekkor távolsága mondítja/íratja
ezt velem.

Íme akkor e énekek videoklipben,ahogy akkoriban nem (nagyon) láthattuk itthon:

"K SZÁZSÁLÉNYIJU, GYENY RÁZSGYÉNYIJÁ TÓLJKÁ RÁZ V GÁDU" (KB SAJNÁLOM, HOGY SZÜLETÉSNAPOM CSAK EGYSZER VAN AZ ÉVBEN):



CSUNGÁ-CSÁNGÁ (EZ ILYEN EGZOTIKUS GYEREKDAL..AFRIKAI-SZERŰ)
(CSODA-SZIGET CSODA-SZIGET,RAJTA ÉLNI KÖNNYŰ ÉS EGYSZERŰ,HABZSOLJ KÓKUSZT,EGYÉ' BANÁNT,CSUNGÁ CSÁNGÁ STB):



INTRODUCING KRÁKÁGYIL GÉNÁ!:-D
GÁLUBOJ VÁGON- KÉK VAGON (ENNEK NEHEZEBB A FORDÍTÁSA, ÉS SZENILISEDEK,KI KÉNE
A MESZES EREKET TISZTÍTANI,MÁR ELKEZDETEM,MEG FOGYNI IS):



ARRA EMLÉKSZEM,HOGY "KÁLENDÁR ZÁKROJET MÁSINISZT" (BECSUKJA A NAPTÁRT A VASÚTI EMBER/MASINISZTA /gépész?mozdonyvezető?/) MEG VALAMI "SZTÁRIJ LISZTY"RŐL IS
VAN SZÓ BENNE.

Kemény,mi?Ha még találok ilyent,felrakom ide ijesztgetni meg szemeket könnyesíteni,
és mélymemóriából információkat újramágnesezéssel felhozni (múzeumi ferritmemória eheh ;-) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése