2009. október 13., kedd

ÚJABB kincsek ,ritkaságok

főleg videók :-D
Remixek ,stb.




BÉBÉ TV remix..elvileg francia az eredetije..hogy korán agymosottá tehessék a kicsinyeket...új zenével! ;-) AMikor még tini voltam ,akkor ment e Scooter-zene: Awakening ;-)

És eredeti hanggal:



ŰRUTAZÁSélmény ("Pákó,mondja ki! UUUUrutazás" :-D )

És aki még nem fáradt el,annak:


TELETUBBIEk rettenetes sz@r zenére táncolnak...ennél még az eredeti zenéje is sokkal jobb."Rázd magad ez a stricirepp...úúúúú búúúúú" kb ilyen színvonalú.

Mi lenne, ha az IMFrabszolga-zsidórabszolga ex-jewnited states of jewmerica elnök szerepelne a TELETUBBIESban...Ilyen lenne a nyitó rész:



És pihentetésül az eredeti kezdés:



:-DDD "téjvéj-hasú antennahajú űrlányek,manók" :-D

Állítólag a DIZNI CSENNEL -en van (Disney Channel) van egy ilyen,hogy Lazy Town...
NEm az azonos nevű együttes, hanem egy műsor!Az egyik szereplő nő vagy bakfis/tinilány,és meglepő módon van benne zene és ének is..vagyis nyomokban tartalmazhat zenét és éneket,ha igazán gonosz humorral szeretném írni...
Íme egy lelkes rajongó tátog ügyesen egyik számukra,szerzett hasonló parókát,
és a vége fele egy férfiú "lelkesen fogadja" e produkciót ;-) :



Egy ízenlítő a DIZNI CSENNELből (nem fizettek nekem,nem reklám,csak szemléltetésül..jelzem hogy amióta tavaly júni.22 óta DIGITV tagok vagyunk,nem fedeztem fel e csatornát a kínálatban a mi csomagunkban...se Private Gold...
igaz éjjeli 11től (ha időben átkapcsolja valaki,nem párperces-félórás késéssel,
mint kezdetben)van egyik csatornán izééé...PRIVATE SPICE, aztán lehet van HUSTLER TV,
meg hasonlovaglós-erotikusfilmes PLAYBOY TV. Kezdek fásulni,már vagy negyed-fél éve nem néztem...akkor is csak beraktam 240P-es (LPben 480p=8óra)vhs kazettát az AIWA
2001es 6fejes hifisztereo stb vhsmagnómba,felvettem és visszanéztem hol kell beletörölni reklám ,lógás (kiirja a digi központjában avgy hol,hogy illene kódkártyát berakni avyg lejárt...itt nincs doboz hozzá,normál 75Ohmos koaxkábelen jön,amit spórolósan kötöttek be a sietség miatt,semmi kábelcsatorna,...hanem elvágása a régi 1991es UPCkábelnek amit 2006 vagy 2007 nyara óta nem használtunk amióta átvertek és túlfizetés ellenére kikapcsolták a szolgáltatást),és a lakásbejárattól befelé 20-30cm,-re arra a rlégi 1991es ,20cmként megtöredezettre rákötötték.Persze szintén lett az adásokban "kása",mint régebben UPCnél...mennyi kábelt spórolhattak így vajon?És miért emelték 1-2hónapja meg 2700ról 2900ra a tvcsomagjuk (digitv maximumcsomagja kábelen)árát,és a negyedéves elmaradást miért az új árakon számlázták ki,hogy így 27000FT lett,és miért b@sztak rá plusz 700-800 FTot,
amikor befizettem?Lehet homar.hu-ra kellett volna írnom?

Jaj mennyit írtam...na,szóval ízenlítő a DIZNI CSENNEL-ről...MIKI EGÉR és BARÁTAI,
most már 3DIMENZIÓS grafikaként!

(Brutál!De nem annyira lepett meg,mint pár éve egy SIMPSON CSALÁD-rész amikor 1 rész 2/3áig a Homér bejut vmi térbe és 3Ds lesz!NA az kemény!íDe még keményebb a VUK2, a KIS VUK !Olyan színek és 3D kezelést láttam benne,hogy egyből számítógépes 3ds játéknak gondoltam..valahogy úgy rángatták a környezteet/textúrát benne,és oylan szín-kontraszt-textúrafelfeszités volt benne,
hoyg vmiért mindig szgépes játékok jutottak az eszembe..pl az 1997es BLOOD (1),
a DUKE NUKEM, pedig azok még ál-3d-sek voltak...)
MIKI EGÉRÉK 3D-ben,na itt van:



Próbálták oylan "voice actor"okkal szinkronizáltatni e 3ds rajzfilmet,
mint az eredeti 1930-40-50valahányas 2Ds Miki egeres rajzok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése