2009. október 24., szombat

Újabb visszaemlékezések (1990es évek) 4.

(folytatás)


BLÜMCHEN: Nur getraumt (CSak álmodtam)..Nos honnan ismerős az ének refrén?
Talán innen?:


NENA: NUR GETRAUMT (1982)
(Figyeljétek a klipet!Egyik magyar utazó mutatványos kamionkonvojban /amelyik Agárdon is megáll nyárra a PopStarnd/NapsugárStarnd oldalában,a Vasútállomás felé nézve/ ma is a dodgemek kb felét ilyen jó retro dodgemkocsik adják.Sőt vannak ősibbnek tűnő AlfaRomeo-szerűek is,nemcsak ilyen MArcedes-szerűek stb...Ó amikor még létezett Szfváron a Vidámpark,-exvörösqrvaposztkomcsi-rablóprivaizátoroknakátjátszó önqrmányzat miatt már nem-akkor csak 1-2utcányira kellett mennem dodgemezni,ha idény volt..kb május 1től nyár végéig,ősz elejéig...sejj hajj...de igérték már 14éve,vagy mennyi,hogy a város határában újra felépitik.Idén avgy tavaly meg azt hazudták,hogy valahol daraboklban megőrizték az óriáskereket,hogy fel lehessen újra épiteni..gondolom úgy,,mint 1996ban a műemlék Lovassági Laktanyát a Budai úton,ami szintén elvileg "raktárban várja újrafelépitését,restaurálását"?Fényképek hol?Bizonyíték a szöveg helyett?Született patkány...izé...disznó...ööö,bocsánat...politikusok)


BLÜMCHEN: Herz an Herz (Szív a szívhez,avagy az inetrnetes társkeresés,amikro alig pár éve volt még csak internet..én 1995-96ban láttam először olyant...)


BLÜMCHEN: Du und Ich (Te és én)(Ki ne szeretne ilyen pompomlányt magának)


BLÜMCHEN: Kleiner Satellit (Kis műhó'd)


BLÜMCHEN: Gib mir noch Zeit (Adj nekem még időt) (Figyeld a fura kormoszódott lepattogzott házakat,majdnem elhittem hogy BP 8.ker,7.ker,9.ker ... :-D de lehet vmi keletnémet rész,vagy a nyugati részt is elérhette a globálzsidista erőltetettkapitalizmus végrohadása,mint minket? ;-) )


BLÜMCHEN: Ist deine Liebe echt?(aszongya hogy Igazi -e a szerelmed)
Aztán Blümchen átment dance-be és trance-be,és végül Jasmin Wagner néven szerepel már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése