2009. október 20., kedd

Ess transzba- jön a TRANCE (folytatás)

Megtaláltam azt,ami kb gimis korom végén jelent meg...:


MR: TO FRANCE =természetesen Mike Oldfieeld: To France- számát vették alapul)

És egy másik remix korunkból..vagy én öregszem,vagy ez már a sokadik...erre már nem tudok anyira pogózni,mint az 1990es évek közepén kijött trance remixre...:

NOVASPACE: GET TO FRANCE

A NOVASPACE remixből él?Ennek az eredetijét is ismerem 1980valahányból:

NOVASPACE: SEND ME AN ANGEL

Íme,itt van e':

REAL LIFE: SEND ME AN ANGEL (Ausztrál/Új-Zéland -i együttes!)

Régi szép idők,mikor nem "szoci" qrmányunk volt!Na ekkor töltöttem le még bent az mp3.com-ról e SVÉD (de MAGYAR) duó mp3ait..nagyon tudnak TRANCE-et zenélni!:


KAROLY & MONIKA: TRANSPARENT MELODY


KAROLY & MONIKA: MISSING BUDAPEST


KAROLY & MONIKA: MARBLE BLUE (Ezt nem ismertem,állítólag egy régi demo cdn volt)

De hol van tőlük a (THIS IS) THE LAST TRAIN TO TRANCESYLVANIA ?
Az a legbrutálisabb!Hátszőrfelállítgatóan jó,ha jól emlékszem!
:-O Rákerestem,és állítólag létezik egy (német?) válogatásalbum,hogy TRANCESYLVANIA.Vagy egy rendezvény?

Na,megyek aludni,nagyon kifáradtam,alig látok.És fagy van,hiába fűtök...Kellett nekünk a kontár kezdeti 2004es időszakban szigeteltetni meg fűtéskorszerűsítetni,összépcsőházilag (40lkaásból vagy 35-27et átvertek,selejt nyílászárókat építettek be,ami a VOK melletti háromlevelű lóhere alakú lakóparkocskában nem fogadtak el!Azóta is perelhetnénk azt a céget,B@SZTAK KIJÖNNI GARANCIÁLIS JAVÍTÁSRA!Tudjátok,melyik cég...F.A. a röviditése és a F.Ép. csoport tagja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése