2009. október 4., vasárnap

FIGYELEM!MAGYAR BAZÁRBAN MEGJELENIK ÁLLÁSHIRDETÉSEM

..mert ingyen volt,csak a 3db megismétlésért fizettem 3szor 130FTot.
Jövő hét keddjén,2nap múlva jelenik meg az első.Így két hétig lesz benne a MAGYAR BAZÁRban,
mert kedden és csütörtökön jelenik meg,így össz 2hét alatt 4szer.
És a végén a link ide fog mutatni! :-D
De innen majd lesz egy elirányító link,ha elkészítem végre az önéletrajzos oldalamat,
mert egyébként több mint 20heéyre fel vagyok közvetítőknél jelentkezve,és már vagy 50-100
közötti állásajánlattal próbálkoztam,nem is számoltam össze mindet,mert ezekből alig lett pár
személyes,mert egyes munkáltatók olyan embert keresnek, aki 3ember tudását bírja...vagy pedig
rejtett milliomost,aki a cége helyett fizette a 300 000-1,2millió FTos IT szakmai tanfolyamokat.
Magyaroszágon ma ilyent feltételezni a kiszipolyozott,sokszorosan adóztatott,kiirtásra kiszemelt
magyar dolgozó népről egy az egyben UTÓPIA.

FONTOS! HA VALAKI A HIRDETÉS MIATT JÖN IDE, AKKOR ÍRJON AZ EMAILCÍMEMRE,
ÉS KÉRÉSRE MEGKÜLDÖM NEKI AZ ÖNÉLETRAJZAIMAT.Jelezze azt is,hogy kell -e motivációs levél,mert azt elég nagy művészet (túlszínezni,kicsit hazudni benne,mint mások...lehet mert nem teszem ezt,azért nincs még újra állásom?) összeütni...de megpróbálom.

Nos, a szórakozó embereknek..nem tudom kihagyni,hogy pár ritka vagy meghatározó emléket ide ne vetítsek a korombelieknek nosztalgiázni, vagy a fiatalabbaknak tisztelet-történelemleckének/művészettörténetnek ;-) :



DIGITAL SCREAM: HÉ VÁRJ! 1990es évek első fele.Amikor 2kazettás piaci magnókkal
vettük át a műsort egyik unokatesómmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése