2009. október 31., szombat

Jó reggelt!Guten Morgen!Good Morning!

Szerintem még ennél isd több a munkanélküli,mert
ebben valószínűleg nincsenek már benne a regsiztrálás után évekkel
munkát nem találók és segélyből kiesettek,sőt a lerokkantosított-trükköző c-k sem,lehet,sőt... Nos... :

http://kuruc.info/r/2/49479/

De így is minimum 436ezer felnőttkörú,dolgozni akaró ember,ba***átokmeg,qrmány!
(Hogy miért a qrmány?Nos,ki kergette el a cégeket?Ki kergette a halálba a magyar tulajdonú kis- és középvállalkozások húszezreit évente?Nos, 7szűk éve már?Közben ki végzett blowjob-ot/sz*pást a multináci gyarmatosító külföldi nagycégeken és offshore-ba milliáárdokat kimentő,munkaügyi bírságot nem fizető,minden héten munkavédelmi előirásokat szegő nemtörődöm embertgépnekrobotnaknéző multináci cégeken?)
Sőt,nem túlóztam a sok héttel ezelőtti írásomban,hogy egyik értesülésem szerint
még legalább ennyi állástalasn van a rendszeren kívül,vagy másfélszer ennyi,és
így hihető az,amit régebben írtam,hogy 1MILLIÓ ÁLLÁSHELY HIÁNYZIK MAGYARORSZÁGON!
Pl nem számolták bele a gyes-ből gyed-ből tengődő kismamákat sem,akik pl 4órás távmunkával ellennének kicsit,hogy ne fagyjon rájuk az ideg télen,pl jó lenne
a nem-műanyagok evéséhez (vágyálom),és a fűtéshez,áramdíjhoz...meg ilyenekhez!

Idén már nem tudtam felvetetni magamat postásnak sem,mert az ilyen alulfizetett helyeken sincs már semmi hely!Árufeltöltőnek menj el te,(tudják akire gondolok,kik),30kilós dolgokat emelgetni gyenge gerinccel,és ilyen leromlott immunrendszerrel és az olcsó műkaják és szakmai ártalmak miatt megdagadt testtel /igen,b**meg,a fogyáshoz is pénz kell az egészséges táplálék és mozgás,edzés miatt,szinte semmi nincs ingyen/!

Általában nem használok ilyen szavakat (b**meg,szétqrt,stb),csak amikor már kezdem elveszteni a türelmemet (pl a vezetéssel és a birkanéppel 1bites droidszavazókkal,és alulfizetetten telefonon és levélben bankicseszegetőkkel szemben).Kultúrált vagyok,aki ismer (IGAZÁN ismer,nem csak pár órát együtt dolgoztunk,az ember munkahelyen álarcot vesz fel,én próbáltam nem felvenni,de ha nem vettem fel akor hülyének néztek,meg ugráltathatónak,meg akire mindent rá lehet fogni előre és utólag;igen, kapaszkodjatok meg,kellett néhány egyéniség a droidizált dolgozók között,akikről lehet pletykálni mert alig jut el hozzájuk,pedig korábban jólértesült voltam pletykailag,most csak hírileg és tényileg),az tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése