2009. október 24., szombat

Újabb visszaemlékezések (1990es évek) 2.


U96: ENERGIE (ez sokkal későbbi lehet,erős Afrika Bembataa- és Music Instructor -érzésekkel)


U96: I WANNA BE A KENNEDY (Erre sem emlékszem...)


U96: LOVE RELIGION (1994) (Ajánlom nekik a kereszténységet, főleg szeretetvallás.Ismerős nekem e nő.Nem DAISY DEE?)

ÉS itt jön,ami nagyon megmaradt bennem:

U96: LOVE SEES NO COLOUR /2nd version/(Erra a változatra emlékszem,mert ebben van a TRANS-X: LIVING ON VIDEO-ból vett zenei rész).


U96: LOVE SEES NO COLOUR
De valamiért a videoklipbe ez a szerintem sablonosabb,remixnek érzett változat került.Lehet jogvédelem miatt?


U96: A night to remember (szerintem ez sablonosabb...)


U96: War of the Worlds (Világok Harca)- Eve of the War (a háború előestéje)
Csak nem egy régebbi "synthesizer greatest"nek a remixe?:

Pl:

EZ AZ!Erre emlékeztem!Van egy SYNTHESIZER GREATEST c. kazettám,azon van rajta,sajnos nem eredetiben..vagy csak én érzem így?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése