2010. március 15., hétfő

RREEPPP

Mit találtam hirtelen!

Arra kerestem,hogy "Szalacsi Parti Miskolci Egyetem",mert abban a Terence Hill-es Szuperszsaru zenéjére vannak poéniok,de nem találtam,lehet a szalacsi.hu-n vagy teccikerteni.hu -n fent lesz...
"Deviszont"...mit találtam?:


OJJEKTUM RAP!

Előbb létezett,mint az O.T.P. RAP!

Vannak még rettenet mixek is:



En már nagyon beteg,majdnem sirva röhögtem:


"Mc Szalacsi - Kurva szádat toszódj meg!"
"Szalacsi dumáit mixeltem hozzá a jól ismert, eredeti Kurva szádat toszódj meg! nóta club-dance mixéhez. (2003) "
(7év elteltével találtam rá!
A Szalcsis video elvileg 2002ben szivárgott ki,de 1989es ;-) )

Jaj,a múltkori Spongyabob vs Szalacsi könnyesre röhögtető videóhoz még ezt is hozzá kellett volna tenni:


Emlékeztetőül..ez a Sándoros Spongyabob:


:-D

Ez is már magában kemény lehet: Spongyabob Mozifilm-részlet:

http://www.youtube.com/watch?v=x_AjAHMoJZw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése