2010. június 18., péntek

TORRENTGYILKOSOK!

A BUKÁS- a Führer nemtudomhány utolsó napja egy emlékezetes részlete (a bunkerben) új felirattal ;-) (persze hogy ez se azt jelenti amit az erdeti szöveg,de ezért poén..max amikor mondja,hogy " a vérükjkel fognak fizetni" az a rész-forditás stimmel):



Hozzáteszem,nekem nem vó't pé'zem vagy ajánlóm NCore tganak lenni...
deviszont a Transfer.-t is elqrták?!MIII?!

JA MÉG KÉT SZÓ!:
ROHADT ZSIDÓK!

Én szerencsére már letöltöttem torrent-ben és ki van írva!:

http://kuruc.info/r/20/61393/

Gyerekek,a maffiózó ismét belügyminiszter-lett,az olajügyes..és ismét a zsidók parancsolnak neki...nem tudom,milyen illúzióitok voltak a zsideszt illetően?
Most először nem rájuk szavaztam..évek óta először...nem ,nem maszopra,nem szadeszre és nem zsidó lmp-re szavaztam...lehet tippelni...

"Nyilvánvaló, hogy tovább folyik a nemzeti oldallal szembeni adatgyűjtés. Ugyan milyen célból és kinek a használatára???"
BEKAPHATJÁK A FASZOMAT,AKKOR IS KITARTUNK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése