2010. június 12., szombat

"Nyócvanas évek"...1.

A Modern Hungáriának volt 3albuma, 1986ban,1987ben és 1988ban...utána a Bodnár Atilla és a Pap(p) Rita Modern System néven 1989ben kiadott lemezt...de hova tűnt PLEXI és FRUTTI?
Valamikor kb 1988 és 1990 között adhatták ki a TŰZFORRÁS című lemezüket-kazettájukat?:


Plexi & Frutti - A vásár

Itt gyanús,ki kisérhet zeneileg!CSak nem a Bonanza Banzai?:

Plexi és Frutti - Tűzforrás

Erre meg nem emlékeztem, még későbbi lehet,NÓTA TV bejöttével láttam én is először,azt hiszem...vagy kopik az agyam,mert rég volt ez új eredetileg...:

Plexi és Frutti-Pá kis aranyom pá (HQ)

Ismerős némelyik szereplő?:


Rózsaszín Bombázók - Maradj még (részlet)


RÓZSASZÍN BOMBÁZÓK-SVÉDASZTAL
("AZ AZONOS CÍMŰ NAGYLEMEZRŐL 1989. DEMETER GYURI ÉS KERESZTES ILDI, PÁLYÁJUK KEZDETÉN.")("Siófok, rocktábor. Nagyon jól éreztük magunkat. Gondolom ez látszik!? A két klippet ugyanott vettük fel.
Tóth Gyuri")(Én látom benne pl Hevesi Tamást is...meg a Janicsák Istvánt a Z'Zi labor-ból,meg a Bogdán CSabát az Első Emelet-ből...)

(folytatása következik valamikor)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése