2011. január 20., csütörtök

Újabb színvonalas RETRO-k!2.

(folytatás)

Ez elég érdekes,szerintem ez egy öntöttvas kád,amiben ül/fekszik a hölgy;de akkor hogy látszik át az alja egyszer?Trükkel?:


Ez állítólag sós volt?Én nem tudom,mert GABI-t,AMODENT-et,KOLYNOS-t,BLENDI-t meg ilyenekt használtam kölökként,aztán jöttek a rohadt triklozános nyugatiak a fehéritőikkel,maratóikkal,minden fogmosás után veszett köhögéssel (pedig nem nyeltem le)...és újra visszatértem az AMODENTre,pedig ezt már multináci gyárttatja messzire innen,mert megvették évekkel ezelőtt 10es-200adáron a gyárat...Tudjátok,Bokros meg Suchman korszak...nagyon sötét időszakok.Főleg életszínvonalilag ,megélhetésileg...onnantól kedzve esett vissza a kultúrhelyek látogatása sok évre,mert nem volt rá pé'z a 30-70-200%os inflációk után.Minekünk akkor kellett 2lakáscélú takarékbetétkönyvemet megélhetésre költenünk a rohadt Horn-kúrmány,szdszgeci Bokrosék miatt.(Tudjátok,pár napja megjelent a zsidófigyelő filmben,amit én ide csak beraktam,idéztem,nem készítettem.Azóta szállóige,hogy HOLOKAUSZT NEM VOLT,HANEM LESZ (zsknek)!De velünk MAGYARokkal sajnos jelenleg több éve /minimum 66éve/ folyik!Tervszerűen akarnak kiirtani minket a pénzuralmi globálzsidistaszabadkőművesilluminátus vadjudeokapitalista bűnöző ördögfattyai).
Ja,itt a sós ÓCEÁN fogkrém:


Apropó,a MÜZLI szó mikor lett fonetikusan magyarítva a német szóból?(ugye jól tudom?)
:

Erről beszéltünk egyik múltkori klubban,vagyis én hoztam fel felidézett emlékként,aztán jöttek a reakciók...

Ez gyanúsan GálvölgyiJános-os hangú:

:-D
Még mindig aktuális!Jelzi az azóta lezajlott "kultúrforradalmat"(villa-beli jelzőkkel minősíthetetlen dolgok,szennytévé-CSATORNÁK,stb stb) és fogyasztóiasodást.
És,hogy színészek,zenészek,sztárok "kénytelenek magukat" az 1heti 200-500ezer-1millió FTokért "szarráaláztatni" pl az EZEK MEGŐRÜLTEK-ben.(A zsidó fegvyere a pénz.Ne adj fegyvert a kezébe.Ne lesd a szar műsorait,mert azokból lesz reklámidő-bevétele és kultúraromboló hatása.Titok,hol olvastam,de találó.)

És amiért e bejegyzéssorozatot valójában elkezdtem,
igazi ritkaságok (nagy részüket ma láttam először):


Gusztáv rajzfilm reklám ( Camea szappan )
Jelzem, a szőke néni cenzúrázott,nincsenek mellbimbói meg nunija meg fanszőrzete ;-).Kár ;-)Egyik kommentelő:
"ez olyan volt mint Máris szomszéd tesója, Gusztáv meg mint Mézga tesója."
A leütött kirabolt ember tényleg hasonlít rá...nem ugyanazok az alkotók?szeintem igen.Utána kell nézni...Azért a Mézga bá' karaktere kissé részletgazdagabb,mint a Gusztávé ;-)Szerintem...meg lehet későbbi is...(1960as-70es-80as években ment a 3sorozat..a Mézga Család kalandjai,a Mézga Aladár (űr/fantázia/gumiűrhajós)kalandjai,és utánuk meg a Mézga család nyaral..vakáción (amikor megkeresik Hufnágel/Patkószögi Pisti-t is)).


Gusztáv rajzfilm reklám ( Barbon )

Már/még nem reklám,hanem EXPORTváltozata a GUSZTÁV egyik részének:

Gusztáv NŐZIK/UDVAROL/ÉS A TISZTA SZERELEM
HEHE!Most nézem,3:25nél a nő kebleinek rajz-iránya megváltozik...balra fordultakról jobbra fordultakra ;-)Miyl hirtelen,filmnézés közben...Nahát,a végén én is meglepődtem!VAjon bemutatták -e itthon ezt a részt?

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése