2011. január 20., csütörtök

Újabb színvonalas RETRO-k!

FIGYELEM!
Ha lesz addig pé'zem rá kölcsönbe,
ki jön velem?Évek óta csak ingyennapokon
voltam múzeumban (a volt 8évig elqró kúrmánynak meg miattuk a majdnem felére csökkent vásárlóértékű akkori fizetésecskémnek köszönhetően),
de most erre ha belepusztulok iks,el kell menni,vagy valakit elküldeni oda pénzzel,feltöltött digitális fényképezőgépeel!:

http://vakbarat.divany.hu/trend/2011/01/07/a_hetvenes-nyolcvanas_evek_legszexibb_magyar_modelljei/

Nézzétek meg a képeket!Ilyen naptárakra vágyom már minimum 15-20éve!

Találtam még egy RETRO blogot,üdvözöljük a klubban!:

http://retrosztikus.blog.hu/2010/01/03/en_vagyok_a_skala_kope_1#more1641930

Én még kb 3-5éve kaptam a Norbitól egy Skála-kópét,amikor "nagytakarított" meg bútorfelújított...meg tapéta helyett festett a szobafalakon gettópanelben aminek fala olyan buborékos gyárilag,mint egy szivacs...

Előkerültek ilyen ősreklámok is,amiket én szerintem még nem láttam,mert 1970valahányasak:


Ismerős a Pataki Ági?:


1979es!:

(Ismerős a zene stílusa,nem a 2.felállású ILLÉS volt az énekesnővel?)
Ja,megvannak még az ilyen babakrémtartóim,ereklyeként,enyhén felmehetett az értékük azóta.Ilyen zsírosfogású hatású fénylő csúszós műanyag.Még az is lehet,hogy nem fröccs-önteni kellett,hanem leszívni vagy extrudáltan gyártani az ilyen műanyagot,ki tudja...

Ez nem biztos,hogy 1970valahányas,szerintem 1980as évek eleje..monokiniben napozás power...akkorát röhögtem,amikor a Nő mondta,hogy HHHÍÍÍÍJJJJJ :-D
:


(folyt.köv. következő bejegyzésekben)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése