2011. január 23., vasárnap

FIGYELEM!NAGYON FONTOS!SZÓ SZERINT LÉTFONTOSSÁGÚ!

NÉZZÉTEK MEG E FILMEKET!



"Tudtad, hogy tudatosan mérgezik a magyarokat? 1/2. - Új honlap: MKH.WEB4.HU "

Pár komment:
"Éppen ezért nem voltam kíváncsi az EU-ra 2004-ben! Nem akartam, hogy belépjünk egy olyan Únióba, ami ezek után is csak kihasznál minket. Nem akartam az egyik Únió megszünése után egy olyan Úniónak gazsulálni, amelyik szétszakította ezt az országot ! Csöbörböl vödörbe! Persze, becsületes politikusokkal egy kis Svájcot lehetett volna csinálni még ebből a csonka országból is, de csak kizárólag függetlenül!"
"A pozsonyi Új szó cikkét próbáltam ide tenni!De nem ok fogadta az oldal.A Németországi szennyezett hús Lengyelországba került.Tovább utazott Szlovákiába,Itt átcsomagolták.Részben mint Szlovák húst forgalomba hozták.Jelentős mennyiség került Mo.-ra!Akció!A cikk a 2011.01.17.Hétfő Sturovói [PÁRKÁNY-i]lapban olvastam!Vajon miért nem fogyaszthatunk normálois,saját,hazai élelmiszer termékeket?"


2.rész,de fölötte szintén 1/2 felirattal...

Tehát:

MKH.WEB4.HU

Mindjárt meglesem...

De EZT IS ÉRDEMES MEGLESNI!:

"Hogyan mérgezik gyermekeinket? "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése