2011. január 26., szerda

RÉGIEK FELDOLGOZVA MA 4.

(folytatás)

Hanem:

"The Godfather / Nino Rota Plays Nino Rota " (A keresztapa című 1972es filmből eredetileg)

Levezetésként egy ismerős szám,ami most ugrott be nekem,évekig kerestem
(A Nino Rota zeneszerezte 1968as Rómeó és Júlia filmről ugrott be):

"Blue System - Romeo & Juliet "
(Vajon itt tényleg a Dieter Bohlen énekelhetett,vagy a Rolf Köhler?)

Áhá,ez 1992es!Azt hittem,régebbi.Ezek szerint öregszem,meg múlik az idő..ebben a jelzett évben ballagtam ált.iskolából...Ekkor támadott..a teknó,a densz,...ekkor kezdett bejönni,és pár évig uralni...de itt még:

"Damal war's" "Akkoriban volt ez" só-ból...1992es "hit medley",KIM WILDE,FALCO,BLUE SYSTEM. A FALCO-tól a TITANIC is nagy kedvenc,már akkor fiygelmeztetett a társadalmi problémákra és arra,hogy a globalshitista rendszer el fog süllyedni,önmagát fogja megenni.

HA már Blue System (meg ModernSystem),és Dieter Bohlen,akkor:

Igen,ezt a Dieter bá' írta!
Chris Norman (a SMOKIE-ből): Midnight Lady (képek meg a TETTHELY/TATORT német Schimanski felügyelő-s sorozatból).Ezt a Dieter bá' még 1-2évvel talán a Modern Talking-kezdet előtt írhatta...ha értesüléseim jók.

Meglepetés:

(Dieter Günther Bohlen még) RYAN SIMMONS (álnéven):Lucky guy (1984)

HEHE itt látszik is korabeli arca a lemezborítón:


MAjd pár hónappal később már a MODERN TALKING számaként:

Itt már a Thomas Anders (Bern Weidung/Hartung)énekli és nyeles szintetizátorozik.
A Dieter bá' meg gitározik...

(folytatás azonnal)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése