2011. január 19., szerda

Ismét tényfeltáróra leltem

:-O
!
:

"A videó arra próbál rávilágítani, hogy mi folyik Budapesten. Vegyük komolyan a problémát. Pontosabban hasonló állapotok uralkodnak, mint 1919-ben. Tudjuk mi lett a vége."
JÚDEN!Némelyiknél tévedés van,mert én úgy tudtam,hogy a Daróczi D. és a Bach Sz. c-k,nem pedig zs-k,...sőt az E.Mónikára azt meg tippeltem,nem tudom...de némelyiküknél igen meglepődtem (aztán elkezdtem jobban figyelni és rájöttem).

Egy régebbit is nem tudom,felraktam -e már ide:

Halkítsátok le alatta a zs zenét...
"Zsidók a magyar történelemben. "


"Zsidók a magyar politikában "
Na,júden,lesz -e végre a szektatörvény.amit az 1990es évek elején-közepén sikerült tönkretetetni?Attól egyes adóelkerülő pénzgyűjtő-tanfolyamtartók üzleti tevékenységi csoportok közé kerültek volna,tehát az igazság ki lett volna mondva/mutatva,mint pl Németország,Franciaország,ahol a szcieno-k nem egyház,hanem csoport.

Régi,de a hangja találó..kérdem én (és a magyarok közül egyre többen),ezek közül némelyiknek hol marad az ELSZÁMOLTATÁSa?:

"Judrák hánt - Mocskos parazita zsidrákok "(Ez a videó címében van,nem én írtam ide,csak idéztem,ha esetleg valaki zsközeli ügyvéd megbízást kapna,akkor mégse sikerüljön ellenem basztatásokat okoznia jogilag,megvan nekem így is a magam baja és nyomorgettója)

Ja és még ez:

"18+ Csak felnőtteknek! - Sokkoló felvételek a zsidó gettóból és az ún. haláltáborból "
(Sokkolja a félrevezetett holokamumesét beevőket..mert volt színpad...kultúra..könyvek...úszómedence...hoppá)

Ez már volt?:

"Zsidó Cégek Listája.mp4 "

Örök sláger:

"Az igazsághoz hozzátartozik! "

Maj foyltatom,de most dolgozni kell,holnap elvileg jönnek hibákat kijavítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése