2009. november 13., péntek

Ős-JÁTÉKok 2.

Kb 1996os a Duke Nukem 3D..itt kezdődik az ál-3D technológia ;-) am,ikor feléd fordul vmi vázaszerű síklap,akárhonnan is nézed...bááárrr...olyant láttam az 1992-93as Wolfenstein3Dben is...
Nos,itt a Gyúk N(y)ukem:



Itt egy Babeland nevű vidámparki pálya belőle:



Ősélmény:
Tóparti Gimnázium,Szfvár, Számtech-szakkör,1990es évek közepe (1992-94ig szakkörre,1994-1996ig fakultációra jártam számtech-ből,akkor még nem volt az alaptanterv része,a mi B-s osztályunkból 2en jártunk rá,de mindig telve volt a terem):


Wolfenstein 3D (kb 1993as)

3adik epizód,annak végső szintje: jön Gitler bá...az amerikai texasi programozók álmában ;-) :


"die allied schweinhund xD" vagy mit mond Hitler bá' itt? ;-)Én azt hittem,teljesen németül beszél,kb "dein erleibt Schweinhund"vagy mit?

3adik epizód (Hitleres), 10es,rejtett titkos PAC-MAnes szintje :-D


Komolyan létezik!Régebben én is tudtasm,hogy kel a rejtett szintekre lépni,de mostanra elfelejtettem már...

2odik epizód "Operation:Eisenfaust" 1.része/pályája...:



És a Wolfenstein 3D folytatása, a Végzet Gerelye:


Spear of Destiny...és abban 3féle küldetést lehet választani/epizódot...és azt beállítod az elején,aztán jönnek a pályák...



folyt.köv. (pl Stunts,Észkerék,North and South,stb)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése