2009. november 16., hétfő

1980as-1990es évek láger rádió helyett 6.


Pharao: There is a star


2 Brothers on the 4th Floor: DREAMS (Figyeljétek a klipben a DMC DeLorean-t)

Majdnem kihagytam:

La Bouche (A száj): Be my lover (később az énekesnő Melanie meghalt balesetben)


LA Bouche: Sweet Dreams ("ollá-oláá-éjj")

Éss (A Diszkópatkányok c. filmből lehet ismerős):


HADDAWAY: What is love? (haddaway-what is love best known from a night at the roxbury)

De én ezt üvöltettem,erre pogóztam:

HAddaway: Rock my heart (itt a zene a klipp változat,nekem megvan egy korábbi,album-változat is kb 1993-94ből)

És a korszak bevezetője kb 1991ből:


SNAP!: Rhythm is a dancer


SNAP!: The power (A "Halászkirály legendája" c. kb 1989es filmben is volt.Figyeljétek a klip elején az orosz álszöveget.."Transzceptor Tyehnyolodzsiz...kompjuterov Perszonálnij Szputnyik".Jelzem,hogy nekem megvan kb 1992es FILMSLÁGEREK magyarul című MAgneoton kazettán,az akkor még élő Jakab György reppel, és a 2 Pa-Dö-Dö-s "leány" énekel benne,kb iylen: "Pénzt és hatalmat!",a pa-dö-döék szimpatizált pártja a SZaDeSZ meg is valósította azóta,meg a MaSZoP is..azóta gazdaságilag zsarolnak,mert meg akarják úszni a valódi rendszerváltást és elszámoltatást)

Ha már 1989...akkor:


Black Box: Ride on time

Kicsit későbbről,de kb 7edikes-8adikas lehettem,és Vasvári pál Ált.Isk.-ban éttermi/ebédlői ősdiszkó volt:


Marky Mark és a Funky Bunch: Good Vibrations (igen ő volt még zenész,repper a színészség előtt)

Kb 1995 (Tóparti Gimis osztálykiránduláson a buszban meghallgattuk az osztállyal a kazettámról):

Prince Ital Joe és Marky Mark: (I wanna see more) Happy people (billentyűkön U96=Alex Christensen)

Szintén onnan:

Prince Ital Joe és Marky Mark: UNITED

Töprengtetőbb:

Prince Ital Joe és Marky Mark: Life in the streets (Láthatták előre,hogy a kúrmányok és pénzeszsidók miatt mi vár a nyugati globálszarrabszolgásított társadalmak dolgozó becsületes embereire,lefordítva: Élet az utcákon /mert globálszarbank elviszi a hézat,klakást,életedet,kúrmánnyal egyetértésben,szétrombolva az oktatást,egészségügyet,kultúrát,magyar életteret,mindent kiárusítva,minket kurvaként odadobni a strici bankoknak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése