2009. november 29., vasárnap

NÓTA TV + egyéb felfedezések

Pár hete felfedeztem ,hogy a digitvn nálunk kábelen fogható e új TVadás...általam sokáig eddig nem látott klipeket (eredetiek) is adnak.
MA újra ezsembe juttatta a youtube-on véletlenül az egyik "Related videos" rész.


Napoleon B(ou)l(evar)d: Európa visszavár
(Utalás van benne a 21-20évvel ezelőtt történtekre is..)

1986ban nem csak a Csernobil-i/Pripjaty-i atom szabadult rá Közép-Európára
(akkori vezetőink a felelősek,kiengedték a kamionosokat és rákban meghaltak,ráadásl a Knézy J.Déry J. és még 1-2riporter akkor repült el repülögéppel azon terület felett,ezért lettek kásőbb rákosak és korán meghaltak,ja és a felvonulókat ugyanúgy kiengedték május 1sején amikor erre fújta a legnagyobb adagot a szél,persze én is kaptam,azóta vannak bőrallergiáim/hibáim a bicepszrészen és a könyökömön,stb,persze az állami elutasított/8éves voltam, és "kamaszodik a gyerek"/,mehettem maszek bőrgyógyászhoz már akkor),hanem..nos az atomon kívül még 1986ban a PROGNÓZIS nagylemeze is megjelent (második),amin rajta van e örökérvényű mű (nekem is megvan):


Prognózis: Tele van a város szerelemmel
(Figyelem,előtte 1 évvel adták át a Petőfi CSarnokot és a SZabadtéri Színpadrészét ami néhol látzsik a klipben,meg egyes Városligeti-i részek és a (Széchenyi)Lánchíd egy része,meg egyéb fura BPi épületek...ja és a korabeli viseletek és nem mai elhízott testek, formás nők stb...)


Inflagranti-Te+Én

Honnan ismerős?
Innen?:


Joy: Valerie

Mit találtam ma!:


SHADOWS: Moonlight Shadows

Honnan ismerős?Mike Oldfield fiatalkorában játszott Shadows számokat is gitáron,úgy tűnik később is visszanyúlt hozzá:


MIKE OLDFIELD és MAggie Reilly: Moonlight Shadow

És azóta tőle is "csórtak":
Pl itt a BUDAPESTi klipp ;-) :
http://www.youtube.com/watch?v=f5YqorFOp_4
Groove Coverage - Moonlight Shadow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése