2010. május 15., szombat

RREEPP

Korabeli 25-30éves közötti korú klipp,igazi ős-repp...
még nem kurvázásról és striciskedésről szólt meg "én vagyok a gengszter" pozőködés mint ma..ennek még volt mondanivalója...


Grandmaster Flash The Message (HQ)

Ez még régebbi,le se merem írni,hopgy 31éves...:

Sugarhill Gang - Rapper's Delight

27éve:

Grandmaster Flash - White Lines (Don't Do It) (1983) Original

28éve!!!!Fene gondolná,mi?Van pár ürge,aki belőle szed ihletet,régebben a Music Instructor és a Flying Steps is:

Afrika Bambaataa - Planet Rock - (High Quality Video)

Ha már "Afrika Bembáta",akkor 1990es évek is:

"FIL DÖ VÁJB,EVRIBÁDI KÁM ÖLÁJV!"
Feel the Vibe - Afrika Bambaataa

Nesztek,rep-teknó-DANCEfloor!:

Ice Mc- Take Away The Colour

Kortársa:

Dr. Alban - Reggae Gone Ragga
(Hogy miylen stílus?Azt hiszem maga a fogorvos,Dr Alban (Nwapa)fejti ki,egyik ezelőtti számában: "hiphap-regimjúzik-denszflór sztájl(a)";-)
Ha hiszitek,ha nem,ez megvan nekem eredeti,nem kalóz,kazettán,Magyar Könyvklub-nak a Zeneklub-jából,akkoriban rendeltem újonnan!)

Ezt nem tudom miért kellett...1995ban..elfelejtettem azóta:

Az eredetije jobb,azt már hónapokkal ezelőtt felraktam ide...
Swing Feat. Dr. Alban - Sweet Dreams
(eredetije meg az Eurytmics: Sweet dreams,1982 vagy 83)

Megyek aludni,vár holnap is az egyetem,..de fáradt vagyok...hoork phuh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése