2010. május 24., hétfő

Ősdiszkó


1967es kép,kb 1978-79es hanggal...alatta a szám az OTTAWAN: T'ES OK (a You're OK francia változata,mivel kanadaiak)


Dj. Elvtárs : Hej de bunkó vagyok
(Általam eddig ismeretlen mű,a Related Videos alatt dobta ki nekem a youtube egy egész más videó mellett)

WÁHÁH MIT TALÁLTAM!

Cuki vagyok oroszul - Milashka-Milashka YA!

Ajaj!Mit szólhatott a célterület hozzá...?
De van aki szerint jobban hangzik e fentebbi exportváltozat a következőnél,az eredetinél:

Cuki - Cuki vagyok
(Szent Ég,ez az eredeti hangja? :-D )

HIHI korabeli interjú pár éve:

Cuki a Fókuszban
(Egyik komment: "már eltelt majdnem 4 év...már abszolút nem aktuális....
amúgy jófej a csaj. itt nyomul pécsen.." Juj akkor 20?Megyek oda lesni... :-D)

Persze hogy született pár fura videó ennek hatására:


"Cuki legnagyobb rajongója"


:-D
ÁRGH!Uhrin Benedek KISPATAK-jára!

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése