2010. május 24., hétfő

Poénvonat ha beindul...

..akkor nincs megállás...
Ismét találtam párat...


Yellow Spots - Oké Májkül (a retro igazi Knight Rider sorozat emlékére)

"Te vagy Atilla?Aranka vagyok" stb:

South Park - Te vagy Attila
(Megjegyzések alatta:
"Mindannyiunk édesanyja kb egy idős lehet Arankával. Na most ti el tudjátok képzelni, hogy az anyukátok azt mondja valakinek, hogy "gecimet szopd ki, szopjál le amikor gecis vagyok bű nyállal"? Nem hiszem... ilyenre csak egy cigány képes.
Nos ezért nem vagyunk sem egyformák velük se nem egyenlőek."
"wehehehe...XDDXD
"a Laci itt van mellettem..."
és erre beteszi Gáspár Lacit...jááááááááj")

HIHIH!:

Balázs Show - Tárátáttá

HIHIH,ahogy mondja "hogy bbeledöngöljem a ffejedet a ffföldbe" :-D
És honnan szedhette a Balázs a TÁÁTTÁÁTTÁ-t?Szerintem innen:


HEHE!BEMONDÓVÁLOGATÁS... a Besenyő család élete kb 1995Szilveszter...
a 04:01nél jövő LaárAndrás-os figura a legkeményebb..a ToURÁRÉtéTÓTOTTÓ-s fordulatos ;-)
Nagyon tudtak már akkor is!Én amikor előre megláttam a vágóképeknél,hogy néznek ki,már akkor sírva röhögtem,lehete sejtettem hogy kemény poénok lesznek...
Ja a tv amin nézik,nekem gyanús..hasonlít az én szerencsés körülmények között BPről szerzett VIDEOTON JUPITERemre,csak pár dolgo hiányzik a tolópotméterektől..pl mögülük iylen fémlapka dísz...ja és poén hogy a fekete-fehér tvre színesben vanm rámontírozva ;-) De ezt én Videoton-Orion tvmánmiákusgyűjtő vettem észre csak lehet...

Későbbi,pókerarcú Dolák-Saly Róbert-es poén:

Laar Pour Lart - Párkereső Poén

Egy még keményebb karakter, Anti bácsi szerepében,akit Öreg-nek is emlegetnek a Besenyő család-ban...:

L'art pour l'art - Anti bácsi udvarol


L'art pour L'art - Lila Liba (kb 1995Szilveszter...ja ez állítólag,azt írják,egy őspunk-szám,a WYX nevű együttes egyik számának feldolgozása..nemrég szereztem bolhapiacról egy kislemezt tőlük,nagyon ritka,kicsit restaurálni kell meghallgatás előtt,földporos, ázott stb..meglepő körülmények között kerülhetnek elő másnál is a kincsek ezek szerint)

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése