2011. február 16., szerda

SÜRGŐS!LÉTFONTOSSÁGÚ!

EGYIK BARÁTOM FELHÍVÁSA:

CSERBENHAGYTAK MA,
valaki ígérte,hogy segít költöztetésben,
és másban nem nagyon bízhatok.
KI ÉR RÁ SEGÍTENI NEKEM?
HÉTFŐN KI TUDOM FIZETNI,
DE LÉTFONTOSSÁGÚ,HOGY
HOLNAP CSÜTÖRTÖKÖN ÉS/VAGY HOLNAPUTÁN PÉNTEKEN SEGÍTSEN VALAKI RAKODNI,
KÖLTÖZTETNI,
m,ert a lakásszövetkezetes faszi kirakott egy papírt hétfőn,
hogy JÖNNEK 21ÉN (FEBRUÁR) HÉTFŐN,és utána már nem,
ÉS VAN GARANCIÁLIS HIBA,AMIT KI KELL JAVÍTANI,
de csak úgy lehet megközelíteni a selejt ablakjukat
(amihez nem jöttek ki 6éven keresztül garanciálisan javítani 2004-2005óta!,most hirtelen,hogy jogi következményei lesznek,most már jönnének),hogy
ha elrakodnánk a lakásból vagy 40-50db számitógépméretű dobozt,
és kb 7 db tv-t.Ehhez vagy vonóhorgos személygépkocsi kell,és tudok
egy helyet,ahol lehet utánfutót bérelni hozzá;
vagy pedig egy dobozos/ponyvás teherautó.
A kis 4kerekű tologatómon minimum 1 hétbe tellene ezt megcsinálni,
és hó van meg jég így is,és megbetegedtem múlt héten és még fájnak a végtagjaim és a torkom (szövődmények),de már nem fertőzök.
SÜRGŐS!
VALAKI KÉREM ADJON KÖLCSÖN NEKEM PÉNZT A KÖLTÖZTETŐKRE,
mert sajnos csak pénteken vagy hétfőn tudom kifizetni!!!
Vagy segítsetek!És akkor szintén kifizetem pénteken,vagy hétfőn!
NAGYON FONTOS!
SÜRGŐS!
HA NEM LESZ KÉSZ 21EIKÉIG, 500-800 000 FT KÁR ÉR,akkora javítás kell az erkélyfalra-ablakra garanciálisan!
Jelentkezni:
balazssagi@blogspot.com
06-20-475-1353

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése