2009. szeptember 29., kedd

Kedves "gyerekek"

Akik azt hiszik,hogy bölcs hozzászólásokat írnak,menjenek el ilyen vérnyomással és gerinccel teszkós pénztárosnak,árufeltöltőnek,akármilyen minimálbéres munkára ekkora tartozással,ÉS ALATTA SZABADSÁGOT NEM KIVÉVE próbáljanak keresni állásokat a szakmájukban.
Miután megpróbálták,azután lehet érdemben hozzászólni,(nem pszeudo-manager állásokból és kocsihasználattal és telefonnal,temabuildingpénzek lenyúlásával és juttatásokkal komoly bruttó 400akért zsaroltan a felsővezetés bábjaként tátogni középvezetőként,gondolva hogy megtalálta helyettem a megoldást,abból majd kifizetődik a kb 1,2millió FTos tartozásom a zsidólelkületű bankok felé)...másfél éve az ilyen hozzászólásokat hallgatom,és képzeljétek,még nem mehettem el segédápolónak sem, mert 1. mocskos hazaáruló qrmány miatt létszámstop van az egészségügyben is,annak ellenére,hogy 2000-3000 dolgozóval kevesebbjük van,mint amennyi kellene (!!!) 2. nem emelhetek még 60,sőt 30kilós betegeket sem,sőt max 20kiló alattiakat csak talán 3.akkor tudod meg hogy milyen helyzet ez,ha egyszer is voltál ilyen helyzetben életedben,ha baszogattak már agyadon,füleden,szíveden keresztül,betegséged alatt is bankibaszogató telefonhívásokkal hajnali 7,8 és esti 8-9-10órakor is.
Lehet egyéb állásokat szerezni nekem!Tessék,örülök,hogy egyvalaki megpróbálta,(én is próbáltam min. másfél éven keresztül,sőt most már KIVÁLTHATNÁM A START EXTRA kártáyt is 2évre,HA VALAKI VÉGRE ALKALMAZNA,BEJELENTENE és FIZETÉST ADNA),
de ne olyant,amit eü. állapotom miatt nemigen tudnék pár napnál tovább végezni.
KAPASZKODJATOK MEG,olyan szegénység tombol itt,hogy nem tudtam biztonsági őr tanfolyamra sem jelentkezni,még részletfizetésesre sem,mert nem volt kezdő 15-25ezer FTom rá!Senki nem tudott adni (kértem itt is,de nem érkezett egy FT se a számlámra,pedig ha kérte volna valaki,megemlítettem volna adakozóként,szponzorként a nevét,sőt állás és fizetés esetén még vissza is fizettem volna neki a kölcsönt.
Apropó!
MAGYARORSZÁGON 1MILLIÓ ÁLLÁSHELY HIÁNYZIK.Gratulálok,rekord!És ezt már 2-3hónapja olvastam legalább,azóta ez csak növekedett!
Szurkoljatok,hogy legalább statisztának elmehessek,most megpróbálom azt megvalósítani...
Jelzem,ha valaki támogatná a képzésemet,évi 160e FTért elmehetnék átképzésre könyvesbolti,majd antikváriumi eladónak.Amennyi kincsem van,és amiylen módon furfangosan beszereztem őket,az már jelzi,hogy lenne érzékem hozzá.Plusz a kb 6-7éves Vaterás és Teszveszes gyakorlatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése