2009. szeptember 19., szombat

FIGYELEM,HUMOR és KINCSek ;-)

Mit találtam most!

http://www.youtube.com/watch?v=MRWeaHkZ-K4

Ezt az embert bele lehetne tenni szerintem TEJTERMÉKtanácsos reklámokba,
a mostani 3ds tehenesek utániakba ;-) . Azok is mosolygásra késztetnek és kitűnnek a többi közül.Lehet marketing szakra kellett volna mennem?Egyébként is lehet hogy pályatévesztő lehetek...ki tudja...pl kisebb gyreekkoromban építészmérnök szerettem volna lenni...aztán grafikus,festő,stb...aztán talán valamikor 20évvel ezelőtt kezdett megérinteni a számítástechnika szakkör (Videoton TVComputer-eken,és Commodore C16oson és Plus4eseken,ezek a szakkörben voltak,rá 1-2évre pedig kaptam /akkor hatalmas összegekért adták még hazsnáltan is/egy 1983as nyugatnémet gyártású Commodore 64et japán gyári commodore datasette magnóval és hongkongi Champion joystickkal/"élvezőbottal"/botkormánnyal,és csomó kazettával (mindenféle márka,köztük licenszben a POLIMERnél gyártott ny-német MAGNA data/computer tape-k...),rajtuk pl turbotape,hanoi torony,tányérpörgető,Donkey Kong,Forma 1,Monopoly,stb...) ,aztán 1992-64ig gimiben számtek. szakkörre,1994-96ban "fakultáció"ra jártam,és adott végzettséget is,mert akkor még nem volt az alaptanterv része.Én még használtam Turbo-val 4MHZes "IBM PC XT" klónokat,Philips zöld-fekete képű monoCGA monitorokat,aztán egy azt hiszem narancssárga monoCGA monitoros 286ost (amikor 1991ben nyílt nap volt a /Tóparti/ gimiben és mentünk a /Vasvári Pál/ ált.isk.-ból ,akkor láttam hogy a szátek. terem még nem a földszinten volt a nagy lépcsőkarok alatt,hanem valahol a 2.emeleten,
lehet hogy épp a tetőablakos teremben,ami már azóta azt hiszem tanári szoba lett,és na...akkor még a 286os volt a "szerver"/kiszolgáló a hálózatban az XTknek ),aztán valami 386ost vagy 486ost ami a titkárságról lett levive vagy monoCGA vagy Hercules monitorral.Ismeri valaki ma (fiatalabbak) ezeket a szabványokat? ;-) És amikor jöttek a pályázaton nyert Pentium1esek...felnyitható tetejű desktop házasak,magasak és keskenyek,lehet Albacomp gyártmányúak és valami 3digites kijelző is dereng,ami lehet hogy 133at mutatott maximum (Mhz),bekapcsolt turbo-val...hejj...azt hiszem először ott láttam Internet-et, 1995ben vagy 1996ban (!!!).Sőt előtte 1-2évvel a Tóparti gimi, a Kodolányi Főisk. és az Ybl Szakközép épületei össze voltak kötve hálózatban, fekete légkábellel (a közelebbi Ybl felé)és LÉZERES ÁTVITELLEL (!!!már akkor)a Kodolányi messzebbi épülete (Irinyi D. utca?amit tavaly/idén eladtak mert kinyírták a francia kart,emlékszem a Vörösmarty Nyomda épülete mellett volt vagy attól vették...mert később voltam ott a GDFen keresztül amikor néha ott béreltek géptermet,van amikor meg a Seregélyesi úti Képző Központban/ahol hatalmasat néztem valami 133asra avgy nagyobbra felturbózott 486osokon!/). 1996ban lett egy kb 3éves 386DX40esem (vagy 44?A tojás alakú 2digites kijelzője azt mutatta Turbo gomb be/ki-kapcsolására, hogy HI meg LO),mert ugye 1996-2000között GDFhez illett már házi feladatokhoz,otthonra, a gépteremben tartózkodás helyett
[jelzem,hogy azt a Bokros ZSIDÓék és a Horn energiaeladó és bérbőlfizetésbőlélőket50évvelvisszavető-tőkésekmaszopbárókfaszátszétszopó-őketmeggazdagító intézkedései miatt/diktatúra miatt csak a 18éves korom miatt lejárt életbiztosításból (szüleimé,amikor kötötték,ért egy negyed lakást/nem házat!hanem egy mára életveszélyessé vált ,amikor felvettem,akkor már csak egy negyed/fél számítógépet,ennyit a zs-rendszerekről és a kommunista és a kapitalista zsidók diktatúrájáról,ami ma is folytatódik)
tudtam csak megvenni 40valahányezer FTért ,és még az akkori ESCOMban még a kirakatban 4600FTos nagyfloppydrive-ért 6400at (rohadt áfanélküli árfeltűntetők,go to hell,azóta is alig védi a fogyasztót valami ellenük,általánosságban az olyan cégek ellen)kellett fizetni...és még talán egy egér,A4Tech párezerért /szerintem a mostani P4 Celeron 1700asomhoz is azt használom!Nagy,mi?/,és hipphopp el is fogyott az életbiztosítási összeg.] .
Aztán...GDFes éveim vége felé,1999tavaszán, anyám nevére lett véve nekem részletre (akkor bejövő Cetelem bank) a Vígvári Rendszerházál egy P2 Celeron 333as, 32MB (!!!!) SDRAMmal,
SB 16 isa-s hangkártyával,DTA sokvattos aktív hanszórókkal,4,3GB-os (!!!) hdd-vel (Seagate vagy Western Digital,amajd meglesem),LG 14colos SVGA crt monitorral,azt hiszem csak Sony CDolvasóval /pár évre rá már nem olvasott/..nos ezt igy együtt 189ezer FTért kaptuk meg részletre!Kezdőként valami irgalmatlant,azt hiszem 42e FTot kellett befizetni,,de majd utánanézek...csak kicsit vertek át,mert a szerződéslapon Samsung HDDt kértem de vagy Seagate-t vagy Western Digitalt kaptam (ez előny,utólag jöttem rá), deviszont az ATX ház elmaradt az USBs slotokkal!!!Helyette normál Ats ház,és hiába az alaplapon a tüskék, no USB kivezetés (később ébresztett rá egy angyon szakértő exkollegám,hogy azért nem merték rá bekötni,mert nem volt egyértelmű,hogy az USB melyik vezetékét melyik tüskére,és ha fordítva kötik rá,elszállt volna az egész alaplap,ezeknél a P2eseknél elég soknál volt ilyen)...Nos a P2est tavaly kb szept-ig használtam, mert akkor kaptam adománynak ajándékba (már akkor igen meg voltam szorulva,és netezzen P2 333MHZssel 160MB SDRAMmal és 4,3GBs hddvel az,aki igen türelmes,és youtube-zni se lehet úgy meg MSNen szaggat a hangátvitel,pl ezt érted a másik fél szövegéből : "A-a-ő-ő-u-u-e-e-",még a 10MBPSes (garantált 1MBps) üvegszálas DIGInETen is!) egy P4es celeron 1700MHZ(1,7GHZ)gépet,alaplapra integrált kártyákkal és 256MB DDR1RAMmal,és 40GBs hddvel.Azóta bővitettem egy hálókártyával (100MBPS,komoly 1000FT volt újonnan a Cserkész utcában),egy 15GBs hddvel (használt,Gy-é volt,jellegzetes hangú,pl kerrr-kerr ;-))és egy "40GBs"(38-39 a valóságban)másik HDDvel is (ideiglenesen nálam állomásozik,V-é,ez is IDEs hdd,ő SATAst rakott be magának nagyobbat,és összeveszett a 2 hddrendszer ;-) ).
Jut eszembe,van tartalékban egy PCIos SATAvezérlőkártyám egy 160GBs SATA-hddvel,eladnám,nem kell valakinek?Márkásak,előkeresem.Valahova DVDre fel is írtam a driverjeiket...csak nekem itt elég furán telepitödtek volna fel,elsőre nem sikerült,mert a BIOSban is át kellett volna állitani pár dolgot,ha az IDEsek mellett hagyom őket...azt látta a windows xp,hogy sikeresen feltelepedtek,deviszont nem jelentek meg a drive/meghajtó-betűk és valahogy nem látta...pedig életképes,működnek...lehet vénülök informatikusként,elmengy mellettem az idő és a vívmányok...de frissitenem kéne a tudásomat,az sincs ingyen...várok szponzorokat ;-)
Na mára most ennyit,mert BETEG VAGYOK és LÁBADOZOK,
mindenféle járványos influenza (lehet a sertésinfluenza/disznónátha) gyötör és főleg a tüdőhurut,minden eddiginál nagyobbb métékben,pl ha köhögök vagy tüsszögök,megrándul a vállmozgató izmom elöl!Sőt még a tüdőm alatt/mögött is fájnak a bordáim...ez már a 3.járvány amit elkapok aug.eleje óta!!!Rekord!Ezt a legutóbbit múlt hét vasárnap kaphattam el,amikor egyetere mentem BPre ,és utána tömegközlekedéssel a Széchenyi-hegyre...Jut eszembe!Előtte nap szombaton hazafele a 20.43as BP-Siófok vonaton (Stadler Flirt-ek viszik,azthiszem a 2 csatolt helyett csak 1db,4részes,komoly 1db mellékhelyiséggel)Martonvásárnál és Kápolnásnyéknél ISMÉT,már 2.-3.éve ittasemótinik-diszkóizmpolóstinik szálltak fel,most már kb 1/3adannyi C nemzetiségű,mint amennyi magyar,és..kapaszkodjatok meg, CIGIZTEK a mellékhelyiségbe bezárkóza,és 6-7en elbújtak Agárdig a kalauz/jegyvizsgáló elől!Ilyenkor hol a rendőrkihivás ,büntetés,egyebek?1-2vasúti ploójú dolgozó utazott majdnem velem szemben,látták ezt,és egyikük azt mondta "KELLENE EZEKNEK A KATONASÁG,az hiányzik nekik" vagy valami ilyesmit.NAGYON IGAZA VAN.
VALAHOL MEG KELLENE TANULNIA A MAI MAGYAR FIATALOKNAK A SZABÁLYBETARTÁST,TÖRVÉNYTISZTELETET,TEKINTÉLYTISZTELETET,JÓZAN VISELKEDÉST.Ha lenne pé'zem,már rég átképezném magam biztonsági őrnek,hogy titokban az yileneken igazságot tegyek (haboltóval lefújás,rendőrök kiérkezéséig sakkbantartás,ha nem vesz jegyet és nem ad meg személyi adatot/nem igazolja magát).Nem említettem még a tavalyelőtt BPről és Szfvárról Siófokra utazók 7évgi (szombat?) bulivonatát,és főleg a vasárnap hajnalban visszafelé menőt...azon még ennél és 7szer annyit lehetne büntetni,ha újra visszaállitanák a 2-2-készenléti rendőrt rájuk (normál nyári rendőrruhában voltak, 1 nő és 1 férfi azon amelyiken én mentem akkoriban),mint tették azt 1-2évig, kb 5-7évvel ezelőtt.Ezt azért írtasm,mert akkor (még,már?)olyanok is előfordultakhogy részegbüdösdisznótinihímek CIGIZTEK a nemdohányzó kocsiban,2en is és amikor egy idősebb úr rájuk szólt,még nekik állt feljebb és megfenyegették.Cigányosodó magyartini mentalitás,ugyebár, a faszukkal honfoglaló retkes segílykeemberekhez igazodva már évekkel előre "erkölcs"ileg.Nem akartam általánosítani..tiosztelet a (kevés) kivételnek!Akiket még nevelnek,oktatnak,van igazodási pontjuk és értékrendjük,mert a szadesz-maszop kúrmány világa főleg ezt ölte ki belőlük az elmúlt 20évben..de főleg az elmúlt 7évben.Van egy kevés mai magyar tini,aki végre a mai szarliberállatságok,erkölcsnélküliség ellen, a magyarnak megmaradás ügyéért/érdekében lázad,nos ők a kevés kivétel,tisztelem őket.Tartsunk ki,és oktassuk az érdeklődő többieket,és talán be fogják látni végre a 24.órában,most,hogy vissza kell szereznünk az értékeinket és a nemzeti vagyont és helyünket a hazában,amelyre zsidó törzsek fenik fogaikat
(12törzsnyi izraeli, és a 13.törzs a c-k,mert igen,nem Indiából származnak,hanem oda is zs helyekről kerültek,legalább Egyiptomig vissza lehet vezetni,csak ezt nem szeretik az emberek orrára kötni,mert az igazság sokaknak fáj,pl zsidók azért romboltatják EUs rabszolgaállamaik katonaságávl és fosztogattatják Afganisztánt és Irakot,hogy onnan eltűnjenek (adja Isten hogy ne úgy legyen) a 20-30ezer éves (!!!!) kultúrák nyomai.Mert a ZSk maximum 2-3000 évről tudnának magukról bizonyítékokat felmutatni,ha megerőltetik magukat talán 5-6000 évről is,de akkor lehet irás se lesz fellelhető...vajon miért rombolták a délszláv részt is 1990es évektől..csak nem előre tudták hogy a 20-30000éves viszokói (Bosznia) piramis kultúrája azt jelzi,hogy a ZSIDÓk előtt is volt kultúra,több civilizáció,és akik ráadásul ROVÁSÍRÁSSAL írtak már akkor?).
Na mára ennyit,tényleg sokat írtam.Nos,ki érti meg elsőre,utánaolvasás nélkül?
Jó éjt


ADAKOZZATOK! a m*cs*k Raiffeisen telefonon csesztetett ma 18adikán ,torok- és tüdőgyulladva hörögve válaszolgattam nekik.20ezer FTot akarnak (!!!) tőlem, egy héten belül (!!!honnan szüljem?, a 28500FTos segélyem egyszerűen elfogyott,megélhetésre és tartozások kiegyenlítésére és tandíjra)a 200valahányezer FTos felszámolt banki hitelemből/személyi kölcsönömből,ami persze CHF alapú volt,és hogy válszoljam meg nekik telefonon (még én hivjam fel,pénzért)hétfőn,hogy tudtam -e kölcsönkérni romontól vagy baráttól...kár hogy korábban nem vettem fel a kapcsolatot a banki Hitelkárosultak Szövetségével,még tavaly tavasszal/nyáron,akkor többet lehetne tenni.És köthettem volna még 2008 ápr. előtt félévente 30e FTért DAS jogbiztosítást...
"HA az a VOLNA ott nem lett VOLNA".
Nem beszéltem még a kb 900 000 FTnyi vagy 1M FTnyi OTPS tartozásomról...az is ketyeg már...

Mentesetek mega kamatrabszolgaságtól!
VALAKI ADJON végre KÉREM ÁLLÁST,FIZETÉST!

VAgy adakozzatok pár FTot,hogy legalább a kezdőtörlesztést ki tudjam fizetni,mert
elvileg egy külsős behajtó cég majd ki akar jönni majd' 60e fFT behajtására (hitelkártyatartozás,qrvasok kamattal megdobva,pár hónapja még kb 35-40e FT volt),és akkor vinnék bútoraimat,tvimet,mindent,ha senki nem védene meg,még a VÉSZ sem...

Megköszönöm,meghálálom!Sőt,kifizetem,ha lesz állásom,és fizetésem!VAgy ha nyerek a lottón,Amelyik előbb bekövetkezik!

ORA et LABORA
Dolgozz és imádkozz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése