2009. szeptember 23., szerda

FIGYELEM FONTOS!

A Raiffeisen kb 3-4napja telefonon megfenyegetett,hogy fizessek be 20e FTot legalább.
Szegény anyám a kosztpénzből kellett kiizzadja (nemkivett első félévi szabadságainak pénzbeli megváltásából /15napnyi/),és akkor erre a nem túl fontos befizetnivalóra rá 1nappal (tegnap 21én fizettem be) jött egy
90EZER FT-OS VÍZDÍJ, ÉS BÍRÓSÁGGAL,PERREL VALÓ FENYEGETÉS!Ezt most tényleg nem tudjuk miből befizetni!
KÉREM,KÖNYÖRGÖM,VALAKI SEGÍTSEN ÁTMENETILEG!Valamivel fürödni kell (ha pl vezetékes víz helyett ásványvizet iszunk)!
KOMOLY!
Nem vicc!

A 20ezer csak betömte fél hónapra a Raiffeisen száját,de még kb 47e FT értékben még így is jöhetnek végrehajtani, a behajtó cégük!mi a fa**t vinnének el?A gyűjteményeimet? A bútorokat? A könyveket?A biciklimet?
TÉNYLEG!Mivel egy mountain bike úgyis tönkrevágná szegény gerincemet,
KI VENNÉ MEG A BICIKLIMET? ELADÓ!
Kínai/Hongkongi gyártmány, 60e-ért vettem részletre a "Fosany"ban 2002ben avyg 2003ban.
Krómozott vázú,alumíniumkerekű, összteleszkópos,21sebességes markolatváltós,jólfogó fém fékkaros.Elöl még megvan a CATEYE lámpa, hátul lelopták a cigányok még 2-3éve legalább,de vettem hozzá újat,márkátlanabbat de megbízhatót (ovális helyett szögleteset). 2 műanyag "szarpofozó" (mert sárvédőnek elég vicces lenne nevezni,majd készitek fényképeket) sárvédő,
terephez illőek,hozzá adom őket...és ha megtalálom a később uyganott vett lábpumpát hozzá,akkor lehet azt is.Ja és a kerékpárnak AUTÓ-KERÉKSZELEPEI vannak gyárilag,
nem azok a régi vékonyabbak.
Megtekinthető a címemen.(Aki akarja,simán kinyomozza,de ha végre ír valaki újra kommentet,és komoly érdeklődő,akkor annak elárulom.Kirablásomra nem játszani,vannak itt önvédelmi fegyverek nálam,igen halálosakat/bénítóakat tudok ütni ha valaki felidegesít vagy lop).,Különben is,szomszédok figyelik egymást itt. Továbbá elvihető alakatrésznek egy PHILIPS-WHIRLPOOL automata mosógép az 1990es évek elejéről (akkorinak néz ki),vagy jelképes összegért...és alkatrészei hasznosíthatók egy HAJDÚ centrifugának,vigyétek,csak a külsö palástja rohadt el rozsdásra,és a dobjáról belül hámlik a zománc,viszont a belső alkatrészei használhatóak (motor,kapcsoló,tető.Pl lehet belőle fűnyírót építeni,ahogy tette egy agárdi nyugdíjas már min 15-20éve,és még mindig működteti csendesen,ég és föld egy bolti elektromoshoz képest ,főleg egy benzineshez képest, sokkkal csendesebb).
INGYEN vagy jelképes összegért elvihetőek még mindig,alkatrésznek:

20éves BEIJING (Peking) hordozható színes tv,30valahány cms képátmérőjű
(18-20éve ezek újonnan 25ezer FTba kerültek,amikor egy nettó fizetés 7-15e FT se volt).

1990es évek elejei 72cms hifi sztereó BLAUPUNKT TV, 72cms képátlójú,az elé tett füstüveggel
(gyári) szupersarkítottá tehető képcsövű ;-),távirányítós,tzeletext,PIP,stb funkciók.Egytelen chipet kéne javítani benne,de az min 20e FT lenne gyártól megrendelni és idehozni,beépíteni.Egyébként működne [TV szerelőnél már volt,ő mondta,de akkor kezdtem csóró(qrmány és egy 3betűs szfvári cég miatt) kevésfizetésű (2003-2004után semmi fizetésemelés nem volt,és az elmúlt 2-3évben a(z illegitim) qrmány diktátumai /"jogszabályai,tövényei"/ miatt már nem 130-136 hanem 126,majd 115e nettókat se kaptam) lenni és még nem javíttattam meg]

Hogy a végére kultúrát is közvetítjek,nesztek:
1987,22éve volt!(ekkor 9éves lehettem,1évvel az atomrobbanás után,bőrkiütésesen,
de szfvári bőrgyógyászaton (Szekfű GY u) azt mondta az ifjú doktornő,hogy "kamaszodik a ygerek".Azért annyira koraérett nem voltam..igaz 12-13évesen megelőztem osztálytársaimat nemi/ivarérésben):

http://www.youtube.com/watch?v=Y_Y__EGFeRs

Szfváriak,ISMERŐS A KLIPFORGATÁS HELYSZÍNE?
60%át kb Szfváron, a BORY-VÁRBan forgathatták!De az a katakombás-fémerkélyes-világitáshidas rész ami a végén látszik,nem jöttem még rá,merre lehet,az szerintem nem itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése