2010. december 13., hétfő

KINCSet szereztem ma 6.

(folytatás a tegnapi 5ösből,mert elég hosszú lett,meg kellett vágnom,darabolni több darabra)

Szintén kihagyhatatlan,apám eladott TESLA magnójának megmaradt egyik szalagorsóján ez is rajta van (vagy 9cm/s vagy 109cm/s sebességgel,az is lehet hogy sztereóban, a B93am amit a SZfvári Frici-Bizi-ben vettem,sokáig vitte,aztán túlterheltem és a dörzshajtás vagy szíjhajtás már lelassult):

James Last: BISCAYA (azt hiszem,Zárai-Vámosi változatban is létezett ,énekelt szöveggel!)

Ha már Zárai-Vámosi,akkor
Vámosi János:

Vámosi János - Járom az utam
(erre írtam pár hete a parkőr-dalt,amit még meg kell zenésíteni és felénekeltetni)

Szintén kemény..kinek nincs meg ez a kislemez?Nekünk megvan!:

Záray Márta - Vámosi János - Kacsatánc(1980as évek eleje,ez is sláger-magyarítás,ugyanúgy mint a Puff the magic dragon-Paff a bűvös sárkány másik műfajokban)

Ha már gyerek-be hajló téma,akkor jöhet az alig pár éve feltűnt...
SZTÁR!

Csicsi (Castagno Claudia)- Pimpinkin / Nyuszitánc 8kéretik figyelembe venni,hogy felénekléskor 3-4éves volt!és mivel zenész szülők...én nem hallottam hamis hangokat,tehát továbbjuthatna ;-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése