2010. december 12., vasárnap

KINCSet szereztem ma 5.

Itt az extrák jönnek..az előző 4 bejegyzésben leközöltem a K-TEL-es 1979es DISCO ACTION lemez számait,már amennyit tudtam..(.1et nem találtam a youtube-on,de ha fent lesz,akkor pótlom majd)...és most a figyelmes olvasók válaszait,kommentjeit ajánlásait is ide írom,és saját gondolattársításaimmal felhozott zene-emlékeket is...:


Nyorbi ajánlotta...
Peter Sue & Marc - AMAZONAS
(Sokkoló GREENPEACEs környezetvédelmi képekkel amelyek a vlaóságot mutatják)

Az AMAZONASos videó mellett jobbra láttam a Related Videos alatt:


Peter, Sue & Marc: Birds of Paradise (HD változat)

Itt egy eredetibb klippváltozat 1980ból:

Peter, Sue & Marc: Birds of Paradise

Kb ez a korszak és délamerikaisított-karibisított popdiszkó-líra:


GOOMBAY DANCE BAND - FLY FLAMINGO


Goombay Dance Band-CONGA MAN


Goombay Dance Band. Bang bang lulu.

(folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése