2010. augusztus 26., csütörtök

ismét visszatér a ZENE

Értesz nemzetközi nyelven, a ZENE nyelvén?
Én azt hiszem,igen.Apám zenész és villanyzserelő,anyám könyvelő.
Én meg jelenleg állástalan informatikusként nov.30-ig parkőr leszek...
közfoglalkoztatás.
Volt zsbm-es "sajnálkozóknak" meg "lecsúszott"at mondóknak: LEHET,HOGY TI IS FOGTOK ILYEN HELYEZTBE KERÜLNI,HA NEM LESZTEK ELÉGGÉ ARCTALAN GÉP SZOLGÁK A (multináci) zsbm /zsidó baszogató művek/ vezetőinek szemében.

Hagyjuk a hergelést,jöjjenek a kellemes zenék...aki ezeket még nem ismeri,az nem harmincas,mint én,vagy gépzenét hallgat csak inkább...vagy más területről nyergelt át..(én is voltam úgy,hogy régebben be voltam szűkülve zene-ízléásileg ,de ahogy a korom növekszik /és remélem a bölcsességem is meg a megvilágosodáshoz való közelségem/,úgy kitáégul/t/ a zenei ízlésem...régebbi főnökasszonyomnak ;-) és volt kollegáknak köszönöm,hogy a háttérben dzsessz-hallgatással is tágították látókörömet...De most ismét mást mutatok:


Mike Oldfield & Cara Dillon - Man in the rain (kb 1998)
(Ekkoriban a GDF-re jártam,és mellette Videoton tagvállalatoknál dolgoztam diákként,meg az AlbaKenyérnél és az akkori Stolwerck-nél /mai Győri keksz Szfváron,mert a zsidajfilozófiájú/multináci Danone eladta a műemlék Győri keksz üzemet GYőrben,lehet le is rombolták,vagy zs-pláza figyel a helyén...láttam olyan Rába művek - részleteket is.../...)

Éss...:

Mike Oldfield & Anita Hegerland-Innocent (Original Version)
(Akkoriban állítólag élettársak/házastársak is voltak,és e szám állítólag akkori közös gyermeküknek/lányuknak készült,,pl "talk to me....YOU ARE FROM HEAVEN SENT...INNOCENT")

A második változat, a gyerekrajzos nekem még jobban tetszik:

Nyó'cvanas évek power!


Mike Oldfield - Heaven's Open
Rajzfilm-erő!

Nem hagyhattam ki:

Mike Oldfield - Shadow on The Wall


Maggie Reilly & Mike Oldfield - To France (1984)
"Taking on Water
Sailing a restless sea
From a memory
A fantasy
The wind carries
Into white water

Far from the islands
Don't you know you're

Never going to get to France
Mary Queen of chance will they find you
Never going to get to France
Could a new romance ever bind you

Walking on foreign ground
Like a shadow
Roaming in far off
Territory
Over your shoulder
Stories unfold you're
searching for sanctuary
you know you're

Never going to get to France
Mary Queen of chance will they find you
Never going to get to France
Could a new romance ever bind you

I see a picture
by the lamp's flicker
Isn't it strange
How dreams fade and shimmer

Never going to get to France
Mary Queen of chance will they find you

Never going to get to France
Could a new romance ever bind you

I see a picture
by the lamp's flicker
Isn't it strange
how dreams fade and shimmer

Never going to get to France
Mary Queen of chance will they find you
Never going to get to France
Could a new romance ever bind you ."

"Bárhol bármit...megtalálsz"...Nem ismerős?CRYSTAL is fő'dó'gozta...

Ésss...:

"'Moonlight Shadow' by Mike Oldfield ,Maggie Reilly"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése