2010. július 20., kedd

"KORTÁRS ZENE"

Miket találtam 1-2napja,csak most jutott rá idő,hogy föltegyem...:


Cascada - Evacuate The Dancefloor
(HEHEE!Egyik komment 2napja:
"
EJACULATE THE DANCEFLOOR OH OH OH OH "
:-D)

Ezt meg sok helyen hallottam pár hónapja:


Laurent Wolf - No Stress (OFFICIAL VIDEO HQ)
(Azt írják 2008as!Azt hittem ,2010es vagy 2009es
"..pütypürü-pürüttyyy tüfftürüfftürüttüüfff NÓ SZTRESSZZ
ÁJ DONT VANNA VÖRK TUDÉJ...stb stb...ÁJ VANT TU SZTÉJ... biKOZ DER IZ NÓ SZTRESSZ"
:-D )

Szerintem ez meg egy jóval régebbi szám feldolgozása:
Szaxofon-hangszín power:


Guru Josh Project - Infinity
(Valami ős-tvje van a nőnek a klipben ;-) )
Ez is 2008as?Ezt is t'án idén hallottam vagy tavaly először..és ráadásul egy iylen klipben:


;-)
Lagzi Lajcsi- infinity remix 2009
(az is vicc e kép-hang mixben,hogy szaxofonhangszín megy,...amikor trombitál ;-) )
(4héttel ezelőtti komment alatta:
"Meg kel mondani Lajcsi sokra, vitte a teknó müfajába is.
Innen is szeretnék a müvész urnak jó egésséget, hosszú életet kivánni.
Üdvözli, Géza néni")

Volt egy régi szám,hogy JÓZSI NÉNI,megtaláltam a youtube-on és elvileg a SZÉCSI PÁL énekelte..."Józsi néni,Józsi néni,ne tessék apadra ülni" ;-)

Íme:

Szécsi Pál - Józsi néni

Most mennem kell zuhanyozni,stb feküdni,mert hajnali 7re kell menni,utána meg 6ra...kemény a hőhullám meg a forróság a szabadtéri munkában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése