2009. július 28., kedd

Újra itt vagyok

Tegnap értem haza,azért most írok,mert ki kellett pihenni a kialvatlanságot
(Sz.battyánban szülinapoztunk,nem az enyémet ünnepeltük,utolsó 2szer 210FTomból
mentem ki busszal és jöttem vissza).Szóval aki úgy gondolja,hogy nemcsak szánalomra,
hanem reményre (hogy újrakezdjem életemet a szinte-halálból) és enyhe adományra
is méltó vagyok,mint magyar dolgozni és élni akaró ember,no az a jótét lélek választhat:

Vagy közvetlenül a ZS-bankokhoz (Raiffeisen,OTP) számlára utalja az összeget át,
vagy nekem a BudapestBank-os számlámra,és én a sürgősségi fok alapján eldöntöm,melyiknél kell éppen "tüzet
oltani",mert már olyan állapotok vannak (ma jött értesitő hogy az OTPtől (Faktoring?)
ajánlott levelet kaptam ismét,amíg lehet nem veszem át,csak az 5napos határidő végén,annyi időt még nyerek talán).A Raiffeiesennek talán sikerült a 15e FTtal betömni kb egy hónapra a száját átmenetileg, de az OTPnek meg kb 70e FT kellene vagy 79...és "ez a 10%a a hitelösszegnek/tartozásnak,és akkor majd tárgyalhatunk,hogy 3év alatt hogyan fizeti vissza a fennmaradó részeket"...mondták a múltkor a bankib*szogatók a telefonba.
Szóval...

Raiffeisen (osztrák állomáshelyű ZS bank) 2320-308078-001 számlára
(itt lett kötve kb 2éve egy 200e FTos CHF alapú hitelem/személyi kölcsönöm,
amikor még azzal hitegettek hogy stabil a munkahelyem/állásom).
Ezen lehet kb 100-150e FT
nagyságú tartozás,amit még 1-2évig kellene fizetnem havi kb 7500FTokkal (Gyurcsányi-féle
infláció előtti részlet,azótaa rohadtak csak félévente lesik meg az árfolyamot és szokás
szeritn akkor a legrosszabb a FT árfolyam,ezért jól feljebbverik a havi részletet).

Raiffeisen-nél van még egy tavalyról cipelgetett 60e FTos hitelkrátyatartozásom,
de ahogy a havi min 5e FTokat befizetem (múltkor 2-3hete kb 10e FTot fizettem mert
ment a bankicseszegetés telefonon hogy fizessek be 25e-t,nem tudom hol élnek..mit adjak
el,előre a halálom után a szerveimet...vagy mit?)Szerencsére nem az én nevemen van a lakás,
ahol nyomorgunk.

OTPnél van egy régi történetem...abból most csak annyit foglalok össze,hogy kb 600+200=800
ezer FTnál valamennyivel kevesebb tartozásom van,mert tavaly év elején lehetett annyi vagy tavalyelőtt év végén...de így is tekintélyes,a rohadtak múltkor levélben fenyegetve 690-700e FT-
ot akartak egy összegben vagy ennek a 10%át,és részletekben kb min havi 20eFT-ot,hogy
3év múlva végre befejeződjön.Hol élnek?Akkor amikor levélben fenyegettek,akkor ért véget a havi 30ezer FTos segélyem a Munkaügyi Központnál.Most várok a Szfvári Önkormányzat
Szociális Osztályának váalszára/határozatára,hogy mi lesz az AKTÍV KORÚAK ELLÁTÁSA iránti Kérelem/Kérvény-emnek a sorsa.Az is csak kb 20-25 e FT lesz,gondolom...(hajh bezzeg
az első 3 hónapban a bejelentett álláskeresőségem elején 60ezreket kaptam...Munkaügyi Központtól,kerekítve mert
volt mikor 57e se volt...és csak pár hónapja lehet oylant kötni hogy biztositás munkanélküliség esetére,emberi megélhetés elérése céljából a hitelektől szenvedőknek például.)
Jaj de sokat írtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése