2009. július 28., kedd

KOMOLY ez az oldal,nem vicc...

..mint a mai élet maga.
Befizetett összege (ha megsegít engem pár Forinttal)
biztosan hozzám fog,jó helyre kerülni,
hogy ki segítsen lábalni az életveszélyes helyzetből
(utcára kerülés, elárverezés az érték ötödéért, porigalázás,perelés stb),
amibe nagyrészt önhibámon kívül kerültem
(kisebbik része meg rossz döntéseim és naívságom,
becsületességem,senkit- átverni-nem- akarásom miatt volt).

KÉREM SEGÍTSEN NEKEM (és így családomnak).

Budapest Bank
10102952-17180700-01002007
számlára küldött kisebb vagy nagyobb (FT)összeggel.
És így máris megmentett több életet.
(Főleg engem a depressziótól és öngyilkosságba meneküléstől
vagy az utcára kerüléstől.)
Aki az önéletrajzomat kéri és munkát,állást ajánlana
(emberi fizetéssel,nem emelhetek nehezet 20kg felett
és nem állhatok órákig,mert előző munkahelyem
a nem megfelelő székekkel tönkretette a gerincemet,
és a vérnyomásomat,ez is benne volt a munkaügyi perben)
,írjon ide: szegenybecsuletesember@gmail.com
S.Balázs vagyok Székesfehérvárról.
Aki adakozott és szeretné megjelentetni nevét és városát
itt,az a jótét lélek is írjon ugyanerre a drótposta/elektronikuslevél/
villámposta-címre.
szegenybecsuletesember@gmail.com
Köszönöm.
Egy SZEGÉNY BECSÜLETES EMBER, aki BIZTOS JÓ MUNKÁSEMBER
volt amíg ki nem rúhták,és ha felvennék,most is az lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése