2011. március 31., csütörtök

"Fekete az fekete"(újabb felismerések ;-))

Betegállomány (2012.03.24-04.03) alatt is írok!

Szóval,"akinek van füle a hallásra" (bibliai idézet),
az biztosan meghallja,hogy e számból mik eredtek később:


Los Bravos-Black is black (1966!)

Később:

5000Volts: I'm on fire (kb 1976)(ugyanaz a zenei pulzálás,már a diszkókorszakban)
(Megjegyzem,hogy TINA CHARLES énekel itt az 5000Volts-ban,később szólókarrierje lett,pl I love to love,Dance little baby dance,stb)

Akit érdekel ennek a magyar változata,akkor:

Kati és a Kerek Perec: Lángolok (kb valamikor 1976-79 közötti időintervallumban)

És....


Belle Epoque:Black is black (kb 1977)



Joy: Black is black (1986)

És egyes részletek ebből a legutóbbiból
"egész véletlenül" Hauber ZSolt zenéjében a Fresh-lányok mögött:


Fresh: Én is imádlak (2002)
(az "így indult ez a történet" résznél az ének a JOY:black is black egyes dallamrészeire hajaz szerintem,de lehet perverz vagyok)

Jól összegyűjtöttem,nem?;-)
És akkor még nem szóltm az ÚÁ ÚÁ LETSZ OLL CSENT-ről, (Michael Zager Band: Let's all chant),amit régebben ide beágyaztam,scak azt hiszem,a belőle lenyúlt 2-3számot nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése