KIA124:
LADA/VAZ/ZSIGULI 2101:
Egy FIAT 124 SPECIAL, eleje erősen 125ösre emléékeztet,műszerfala pedig egy SEAT (FIAT licensz) 124D-ére,későbbről...
:
Normál FIAT 124 (az elején,aztán jönnek a variációk):
Á-há!SEATként már 1968ban gyártottak 124est...
:
Úgy tudom,a FIAT 124 az 1966os ÉV AUTÓJA volt...és a SZUban LADAként kb 1969-1970től
kezdték el gyártani,akkora igény volt,hogy 1971-72ig nem is exportáltak,csak utána...
Itt az a kb 1977es változata a SEAT 124(D)nek (a TECHNIKAI ÉRDEKESSÉGEK A VILÁG MINDEN TÁJÁRÓL kb ekkor mutatta be,de az csak évente 4szer jelent meg akkoriban...annak az utóda lett kb 1982től az ÚJ TECHNIKA,ami kb gengszeterváltásig létezett...elődje pecig kb 1967ben indult...):
Ja és egy ilyent pár hónapja-1-2éve bemutatott a VETERÁN AUTÓ MOTOR című lap...valakinek itt van a közelben,már 2szer láttam Szfváron ,csodálkozva...
Látom,ebből is léteztek fejlesztett változatok,mint a FIATnál is és a LADAnál is ;-) :
Ez is fura...(SEAT 1430)...olyan FIAT125ös első és lámpái vannak (igen a 125ösnek szögletesek krómtokosak voltak, a POLSKI FIOAT125ösnek lettek csak kerekek...meg pár régebbi "kádFIAT"os technikai elemet engedtek licenszben beépiteni,tartva a konkurrenciától,gondolom..most nézem a hátsó lámpái meg oylanok,mint a késői P.FIAT 125ösnek...Oldalról meg a díszek miatt LADA 2103/2106-nak is nézhető messziről ;-))
Banki hitelkárosult és megtévesztéssel kirúgott állástalan informatikus vagyok.Nem fogják elhinni,de egyre nehezebb most ezen a területen is állást találni. Kérem segítsenek!Vagy ha nem tudnak nekem állástalálásban segíteni,akkor kérem pár FT-ot utaljanak át a számlámra(BB 10102952-17180700-01002007),hogy valahogy megélhessek és ne árverezzék el mindenemet. Az OTP már kb 1milliót,a Raiffeisen 250e FTot követel(ne) rajtam.Tisztelettel S.B.Szfvárról(SzegényBecsületesEmber)
2009. november 1., vasárnap
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése