2009. október 22., csütörtök

Már el is felejtettem...

De visszatért most a youtube-on az emlék,némely klipp nézése közben,
a Related Videos.. alatt,és mások playlist-jeiben is...

Például:


NEO: RANBO13 ;-) (Tudtátok, hogy a NEO 2tagjának mindengyiknek M.M a monogramja, és a POPULAER (AE = az a német betű,ahol 2 pont van az A-n)-ból váltak ki?)


SPANDAU BALLET (Berlini németre utaló neve ellenére angol együttes) : GOLD
("You are ..indestructable...allways beli-iiivviiinnn'..you are GOLD... "..stb)


SPANDAU BALLET: TRUE


PEDROFON: IFA MEGY A HEGYEN (Nagy tévedésben élnek, az IFAknak nem Ikarus a karosszériája/vezetőfülkéje!)

Az előző rajzklippes volt,ez meg képremixes:


HA ismét lesz állásom végre,akkor ilyenre is fogok gyűjteni (vagy Volkswagen T2esre):



A kincseim szállításához,ugye...Az se baj,ha nem 2ütemű,hanem a még ritkább 1989-91ig gyáűrtott 1,3as 4ütemű (1es VWGGolf motor licensze alapján amit gyátósorral megvett az NDK,ez van a 4ütemű Wartburgokban is...tényleg ha nem lesz olyan Barkasom,akkor 4ütemű Wartburg kombi témája lesz,de nem fogom agyonterhelni,mint pár ember) változat lenne...vagy az 1990es évek magyar átalakítólázában Lada,Dacia,Honda,Renault,stb motrokkal átépített...

Ha már EX-NDKs járműipar,akkor:

A "hódító ROBUR" ;-) Nekem egy 21személyes 3 vagy 4literes bentines, gyors hátsóáttételes tengelyes (van abban 5ebességes?Vagy csak 4?)változat kellene...mentettem is egy olyanból,1988asból alaktrészeket kb 1996ban,valaki "okos" a MÉH-telepre vitte eladás helyett...
igen,idén januárig vagy múlt év januárjáig senki nem tiltotta a mÉH telepekre vásárlóként magánszemélyként járást, azóta vajon miért?Vajon milyen "EUS rendelet"ekre hivatkozva tehették ezt (mint akarták tenni a férgek pár éve EUS belépéskor a bolhapiacokkal?Vagy ez csak Szfvár és környékén van,vagy az egész országvezetés droid?Ott kincseket lehetett találni,beszerezhetetlen alkatrészeket!Unokatesóm pl motoralkatrészekkel farigcsált a KEMPINGbringájából ÖSSZTELESZKÓPOS biciklit!Amikor még egyet se importáltak ide be az országba,sőt nem is gyártották itt sem!)?

No, valami ilyesmi volt,csak kékben és felül fehérben,és benzines lehetett dizel helyett...léghűtéses,azt tudtátok?Ezért jégben is és sivatagban is elvileg mehetne,mint a Zaporozsec is ;-) Meg a VolkswagenBogár, a Typ3,a TATRA 603 és 613,stb... ... :

Az ülései nem iylenek voltak,amiben ültem (Szfvári AlbaKenyér gyáré volt az ezredforduló előtt kb 1évvel-ig),hanem annak ilyen Ikarus busszerűek lehettek...bár már kopnak az emlékeim...De kemény,hogy FAPADLÓja lehetett a szönyeg alatt...

Ha már NDK, akkor Lengyelország is volt komcsi elnyomatás alatt,neki is volt járműipara..igaz itt is volt nálunk pár márka,amit mára kiirtottak...:


ZSUK (valami rovarfélét jelent) 0:36nál láthatót TŰZOLTÓ változatban vki árul a VETERÁN AUTÓ MOTOR című lapban most!

Ne felejtsük a régi magyar és lengyel MENTŐautót és zöldségest:

NYSA

Egyéb lengyel ipar:

JELCZ,STAR, NYSA

De még mindig nem mutatták a PolskiFiat-okat,Warsawa-kat Syrena-kat és FSO Polonez-eket...

Apropó..honnan vehette a hűtőmaszk-formáját a bARKAS 1961-62ben vajon?
Csak nem innen?

SKODA 706 RTO, amit később Lengyelországba is átvittek és gyártottak JELCZ néven.

Belső tere:

Ennek is elől trambusz-szerűen van a motorja,amikor itthon az IKARUS már forradalmian új farmotorosakat gyártott (55ös,66os).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése